هافبک دفاعی اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا گفت برای تمدید قراردادش با آبی‌واناری‌های کاتالونیا ذره‌ای به خودش تردید راه نداده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو بوسکتس، هافبک ملی‌پوش بارسلونا که روز گذشته پای برگه قرارداد جدیدش را امضاء و خود را تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ به کاتالان‌ها متعهد کرد، گفت برای افزایش زمان حضورش در نیوکمپ حتی یک لحظه هم مردد نشده است.

بوسکتس ۲۶ ساله روز جمعه قرارداد قبلی‌اش را که تا سال ۲۰۱۸ اعتبار داشت، برای یک سال دیگر تمدید کرد و تا پایان فصل ۱۹-۲۰۱۸ در میان آبی‌واناری‌ها ماندنی شد.

او پس از امضای این قرارداد به سایت باشگاه بارسلونا گفت: بارسلونا تیم تمام عمر من است. مهمترین چیزی که از بازی در این باشگاه به دست می‌آورم احساس رضایت و خوشحالی است. این دو فاکتور برای من واقعاً اهمیت دارند و اکنون از وضعیتم در تیم راضی‌ام.

بوسکتس افزود: من ۲۶ ساله‌ام و آینده‌ای طولانی را در بارسلونا پیش روی خودم می‌بینم. امیدوارم که در این مدت مصدوم نشوم و بتوانم پویایی را که در سال‌های اخیر حضورم در ترکیب اصلی بارسا داشتم، حفظ کنم. از اعتمادی که باشگاه به من نشان داده است خوشحالم و امیدوارم که با سختکوشی و وقف خودم برای تیم، پاسخ این اعتماد را بدهم. من تیمی مناسب و افراد مناسبی را برای همکاری انتخاب کرده‌ام.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.