کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی آرسنال اعتراف کرد در بازی برابر موناکو مانند بازیکنانش اشتباهات زیادی مرتکب شده است.
به گزارش ایسنا، آرسنال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر موناکو در خانه با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا شانسش برای صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها کم شود.

آرسن ونگر پس از نتیجه ضعیف تیمش در لیگ قهرمانان اروپا که با اعتراض هواداران آرسنال رو به رو شده است، گفت: دیدن دوباره بازی برایم خیلی دردناک بود. نمی توانم این شکست را هضم کنم. اشتباهات زیادی در این دیدار داشتیم. من هم اشتباه کردم و تصمیمات اشتباهی گرفتم. وقتی بازی را یک بار دیگر نگاه کردم فهمیدم چه اشتباهاتی داشتیم. باید با این مشکلات ساخت. ما همه انسان هستیم و وقتی به دنیا آمدیم هیچ ضمانتی نبوده است که اشتباه نمی کنیم. اعتراف می کنم یکی از بدترین روزهای مربیگری‌ام را در آرسنال پشت سر گذاشتم. آنچه ناراحت کننده است این که حالا باید با این روحیه پایین در لیگ برتر بازی کنیم. بازیکنانم همگی از این شکست ناراحت هستند. هیچکدام از ما تصور نمی کردیم که اینقدر بازی ضعیفی از خود نشان دهیم.

سرمربی آرسنال ادامه داد: در حال حاضر بهترین تصمیم این است که این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی در لیگ برتر باشیم. باید جبران کنیم و بتوانیم حداقل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم. فرصت خوبی در اختیار ما قرار گرفته است تا بتوانیم در لیگ برتر به موفقیت برسیم تا این خاطره بد از ذهن ما پاک شود. برابر موناکو بازی را خوب شروع کردیم و توانستیم کاملا بر بازی مسلط شویم. گل نخست بازی برخلاف روند بازی به ثمر رسید و آن گل یک ضربه بزرگ برای ما بود. پس از آن بازی را به طور کامل از دست دادیم و خودمان باعث شدیم تا موناکو بر بازی مسلط شود و گل های دیگری را نیز به ثمر برساند. پس از پایان بازی همه شوکه بودیم. اصلا تصور نمی کردیم که این نتیجه رقم خورده است. شانس ما برای صعود به مرحله بد بسیار کم است ولی فوتبال همیشه داستان های عجیبی برای گفتن داشته است. در لیگ برتر بدون شکست بوده ایم و توانستیم بازی‌های خودمان را با برد به پایان برسانیم. خیلی مهم است که روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم؛ چرا که رقیبان زیادی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آماده شدند.

سرمربی آرسنال همچنین گفت: دلایل بازی ضعیف ما خیلی زیاد است. اگر قرار باشد صحبت کنم حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی در حال حاضر بهترین تصمیم برای ما این است که به آینده فکر و بازی با موناکو را فراموش کنیم. فصل به پایان نرسیده است و هنوز بازی های زیادی داریم. منچستر‌یونایتد نیز در دو فصل گذشته با بحران رو به رو بوده است ولی آنها آن روزها را فراموش کرده و تلاش می کنند تا بتوانند به روند خوب خود بازگردند.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان گفت: تیمم شرایط خوبی در لیگ برتر دارد. با لیورپول به تساوی ۲ بر ۲ رسیدیم. منچسترسیتی را در خانه اش شکست دادیم و هفته گذشته نیز کریستال پالاس را شکست دادیم. این فصل خیلی تیم‌ها افت کردند. اورتون که فصل گذشته تیم خوبی بود در این فصل در نیمه دوم جدول قرار دارد. در ۱۰ دیدار گذشته خود باخت نداشته ایم و در ۷ بازی خودمان به پیروزی رسیدیم و حالا می خواهیم برد هشتم را به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.