کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت یکی از رؤیاهای او این است که پیش از بازنشسته شدن هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده بگیرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که در دوران مربیگری خود افتخارات بزرگی همچون کسب سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا به همراه تیم‌های میلان و رئال مادرید را دارد، اعتراف کرد هنوز رؤیایی دارد که به آن نرسیده است.

پس از هت‌تریک در کسب مهمترین افتخار فوتبال باشگاهی جهان در فصل گذشته به همراه رئال مادرید، کارلتو حالا هوای افتخارآفرینی در رده ملی را در سر دارد، آن هم به همراه آتزوری.

آنچلوتی ۵۵ ساله که سابقه مربیگری در تیم‌های یوونتوس، میلان، چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید را دارد، اعتراف کرد که از دیرباز رؤیای هدایت تیم ملی کشورش را داشته است.

او طی یک سخنرانی در یکی از دانشگاه‌های شهر مادرید اظهار داشت: رؤیای من هدایت تیم ملی ایتالیاست و امیدوارم که در آینده این رؤیا برایم محقق شود، چرا که دوست دارم به همراه آتزوری یک بار قهرمان جام جهانی شوم.

آنچلوتی در دوران مربیگری خود هرگز هدایت یک تیم ملی را برعهده نداشته است. او در حالی به هدایت آتزوری امیدوار است که این تیم در حال حاضر تحت هدایت آنتونیو کونته قرار دارد و سرمربی پیشین یوونتوس تا پایان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ با آتزوری قرارداد دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.