کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم چلسی تاکید کرد حتی اگر دو دقیقه در فینال جام اتحادیه به میدان برود، تلاش می کند سرنوشت بازی را عوض کند.
به گزارش ایسنا، دیدار تیم های چلسی و تاتنهام در فینال رقابت های جام اتحادیه، یکشنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز می شود.

این دو تیم در سال ۲۰۰۸ نیز در فینال به مصاف هم رفته بودند که تاتنهامی ها در آن دیدار با حساب دو بر یک چلسی را شکست داده و قهرمان شده بودند.

دیدیه دروگبا در مورد این دیدار گفت: سال ۲۰۰۸ را به خاطر دارم. بازی سختی بود زیرا من تازه از رقابت های جام ملت های آفریقا بازگشته بودم و دومین باری بود که پس از بازگشت، برای چلسی به میدان می رفتم. خیلی خوب شروع کردیم و من هم موفق به گلزنی شدم اما به تیم بهتر میدان باختیم. به همین سادگی. بیشتر وقت ها و زمانی که در فینال به پیروزی می رسید، بدان معنا است که تیم بهتر زمین بوده اید و آن روز، روز تاتنهام بود.

دروگبا اضافه کرد: اگر در رویارویی با تاتنهام در ترکیب تیمم قرار بگیرم، خواهید دید که آن دیدار چه معنایی برایم خواهد داشت. اگر در ترکیب ثابت نباشم و به عنوان بازیکن جانشین هم به زمین بروم، خیلی سخت است باز هم در فینال ببازیم. البته ممکن است یک بار دیگر شکست بخوریم اما من تلاش می کنم از این اتفاق جلوگیری کنم. می خواهم سرنوشت بازی را رقم بزنم حتی اگر دو دقیقه در زمین حضور داشته باشم. تلاش می کنم این کار را انجام دهم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.