کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اتحادیه فوتبال آلمان به خاطر ضررهایی که برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر در فصل زمستان به ورزش می‌زند، با لیگ برتر انگلیس متحد می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، راینهارد رائوبال، مدیر اتحادیه فوتبال آلمان در گفت‌وگویی با روزنامه زوددویچه سایتونگ ضمن بیان این مطلب اظهار داشت گام‌های مشترکی در این زمینه با لیگ انگلیس برداشته خواهد شد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود چنین واکنشی نسبت به این موضوع از سوی سایر لیگ‌های اروپایی به وجود آید.

او که همچنین رئیس باشگاه بورسیادورتموند نیز است، افزود تغییر زمان مسابقات از تابستان به زمستان مشکلات عدیده ای را به فوتبال اروپا و سایر کشورهای جهان وارد خواهد کرد.

این اظهارات در حالی عنوان شد که جروم والکه، دبیر فدراسیون بین‌المللی فوتبال چهارشنبه (دیروز) اظهار داشت فیفا مسابقات را به خاطر مسائل مالی در زمستان برگزار نمی کند و چنین تغییر زمانی دلایل دیگری داشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.