معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال گفت: هواداران استقلال بدانند که با کرار جاسم پس از بازگشت به ایران برخورد خواهیم کرد.
محسن بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره اظهارات تند کرار جاسم علیه باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این بازیکن را ممنوع‌المصاحبه کرده‌ایم. بازیکن حرفه‌ای نباید خودش در این مسائل دخالت دهد. اگر بازیکن حد و اندازه‌ خودش را نداند هم به خودش لطمه می‌زند و هم به باشگاه.

وی افزود: کرار این اصل را رعایت نکرد و صحبت‌هایی انجام داد که مجبور شدیم وی را ممنوع‌المصاحبه کنیم. کرار تحت قرارداد باشگاه استقلال است و باید به دستورات توجه کند.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال ادامه داد: وقتی به اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی اعلام کردیم که چه برخوردهایی با کرار کرده‌ایم، به ما گفت که چرا آنها را رسانه‌ای نکردید تا ما هم محرومیت کرار را کاهش دهیم. پاسخ ما به حسن‌زاده این بود که برخی مسائل درون خانوادگی است و نباید کوچکترین مسائل به بیرون درز پیدا کند. مواردی هم وجود دارد که به اطلاع هواداران استقلال می‌رسد.

بزرگی تصریح کرد: استقلال تیم پرطرفداری است و هواداران بدانند که باشگاه نطم و انضباط دارد اما برخی مسائلی که درون خانوادگی است نباید به بیرون درز پیدا کند. هواداران استقلال بدانند که با کرار پس از بازگشت به ایران برخورد خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه به غیر از پیش‌بینی محرومیت نقدی برای کرار، قرار است چه مجازات‌هایی برای وی در نظر گرفته شود، گفت: محروم کردن کرار در واقع مجازات برای باشگاه استقلال محسوب می‌شود. سیاست ما این است که این بازیکن را محروم نکنیم چون باشگاه تقصیری ندارد که کرار چنین صحبت‌هایی انجام می‌دهد.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: طبق قراردادی که میان باشگاه و کرار منعقد شده، کرار از باشگاه پول می‌گیرد و اگر از قوانین تعریف شده سرپیچی کند، از قرارداد او کسر می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.