سومین شب از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی‌ تیم‌های فوتبال بارسلونا و یوونتوس به پاپان رسید.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه‌شنبه شب دو بازی حساس برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونای اسپانیا موفق شد منچسترسیتی را در ورزشگاه اتحاد با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

هر دو گل بارسلونا را در این بازی لوئیز سوارز در دقایق ۱۶ و ۳۰ به ثمر رساند و تنها گل منچسترسیتی را سرخیو آگرو در دقیقه ۶۹ زد. ضمن اینکه گائل کلیشی در دقیقه ۷۴ این بازی با دریافت کارت زرد دوم از منچسترسیتی اخراج شد. مسی در دقیقه ۹۰ یک پنالتی بارسلونا را به هدر داد.

به این ترتیب بارسلونا مانند فصل گذشته در همین مرحله از رقابت‌ها، منچسترسیتی را در خانه‌ این تیم شکست داد تا راه خود را برای صعود در بازی برگشت که خود میزبان آن است، هموار کند.

در دیگر بازی امشب یوونتوس ایتالیا موفق شد میهمان خود، بورسیا دوتموند آلمان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. کارلوس توس در دقیقه ۱۳ و آلوارو موراتا در دقیقه ۴۳ برای یوونتوس گلزنی کردند و تنها گل دورتموند را هم مارکو رویس در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند.

در ادامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب اتلتیکومادرید میهمان بایرلورکوزن است و آرسنال پذیرای موناکو.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.