کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

در شبی که آرسنال پذیرای نایب‌ قهرمان فرانسه است، شاگردان دیه‌گو سیمئونه برای تکرار مسیر فصل گذشته به آلمان سفر می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا (چهارشنبه) شب ۲ دیدار همزمان برگزار  می‌شود که در یکی از این بازی‌ها تیم فوتبال آرسنال از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه امارات شهر لندن پذیرای چلسی است و در همین ساعت بایرلورکوزن و اتلتیکومادرید اسپانیا در ورزشگاه بای آره‌نا به مصاف یکدیگر می‌روند.

آرسنال - موناکو

آرسنال در حالی چهارشنبه شب در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای موناکو است که پیش از این ۲ تیم تنها یک بار آن هم در دیدار دوستانه‌ای در ماه آگوست ۲۰۱۴ در آماده‌سازی پیش‌ فصل به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی دوستانه با گل رادامل فالکائو به برتری یک بر صفر سفید و قرمز‌پوشان موناکو انجامید.

توپچی‌های لندن با پیروزی ۲ بر یک در خانه کریستال‌پالاس در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر پا به این دیدار می‌گذارند. آنها در حال حاضر با ۴۸ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند. موناکو هم با پیروزی یک بر صفر مقابل نیس در لیگ یک فرانسه به لندن سفر می‌کنند. شاگردان لئوناردو ژاردیم در حال حاضر با ۴۳ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لوشامپیونه هستند.

موناکو در ۱۰ سال گذشته برای نخستین بار است که جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است. آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال بین سال‌های ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۴ هدایت این تیم فرانسوی را بر عهده داشه است.

آرسنال به غیر از شکست در بازی نخست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکستی را متحمل نشده و با ۴ پیروزی پا به این مرحله گذاشته است. موناکو هم در مرحله گروهی این رقابت‌ها با وجود تیم‌های زنیت روسیه، بنفیکای پرتغال و بایرلورکوزن آلمان با ۳ پیروزی، ۲ تساوی و یک شکست به عنوان صدرنشین گروه خود به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافته است.

توپچی‌ها برای پانزدهمین فصل متوالی است که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده‌اند، هر چند در ۴ فصل اخیر موفق به گذر از این مرحله نشده‌اند. آرسنال تاکنون ۱۰ بار در خانه خود به مصاف تیم‌های فرانسوی رفته‌ که حاصل آن ۵ پیروزی، ۳ تساوی و ۲ شکست بوده است. در مجموع ۲  بازی رفت و برگشت هم آرسنال تاکنون مقابل رقبای فرانسوی‌اش شکست نخورده است.

آخرین باری که موناکو در این مرحله از رقابت‌ها حضور داشته به فصل ۰۵-۲۰۰۴ بر می‌گردد که در مجموع دو دیدار رفت‌ و‌ برگشت با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب پی‌اس‌وی آیندهوون هلند شد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

موناکو در ۵ بازی اخیرش در خانه نمایندگان انگلیسی تنها یک بار طعم شکست را چشیده است. آنها در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۴-۲۰۰۳ مقابل چلسی در لندن به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا تیم موناکو با دریافت تنها یک گل بهترین خط دفاعی را در مرحله گروهی داشته است که نشان می‌دهد آرسنال برای گذر از این خط دفاعی مستحکم کار سختی را در پیش دارد.

آرسنال که سال ۲۰۱۵ را با شکست برابر ساوتهمپتون آغاز کرد در ۱۰ بازی اخیرش ۹ پیروزی کسب کرده است و تیم آماده‌ای را در اختیار دارد. آنها برای بازی مقابل موناکو آرون رمزی، الکس اوکسلید چمبرلین، میکل آرتتا و متیو دبیوشی را در اختیار ندارد.

بایرلورکوزن - اتلتیکومادرید

اتلتیکو مادرید در حالی برای بازی برابر بایرلورکوزن به آلمان سفر می‌کند که با شکست ۳ بر صفر آلمریا در هفته بیست‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا پا به این مسابقه می‌گذارد. تیم دوم شهر مادرید در حال حاضر با ۵۳ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لالیگا جای دارد. بایرلوکوزن هم در دیدار آخر خود از بوندس‌لیگای آلمان با نتیجه ۲ بر ۲ در خانه آگزبورگ متوقف شده است. آنها در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی این مسابقات هستند.

تنها جدال ۲ تیم به مرحله گروهی لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بازمی‌گردد که بازی رفت و برگشت ۲ تیم با نتیجه تساوی مشابه یک بر یک خاتمه یافت. پس از اینکه لورکوزن در سال ۲۰۰۲ به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت هیچ‌گاه نتوانسته از مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کند. اتلتیکو مادرید برای دومین فصل متوالی است که به مرحله حذفی این مسابقات راه پیدا می‌کند که این اتفاق برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه افتاده است.

اتلتیکو مادرید، قهرمان لالیگای اسپانیا فصل گذشته حتی تا پای فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت ولی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک مغلوب رئال‌مادرید شد به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

بایرلورکوزن ۷ بازی اخیرش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را با شکست پشت‌ سر گذاشته است. روخی‌بلانکو در ۹ بازی اخیرش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تنها یک بار با شکست زمین بازی را ترک کرده است (باخت مقابل رئال‌مادرید) و ۴ پیروزی و ۴ تساوی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

بایرلورکوزن در ۱۹۷ دقیقه اخیر موفق به زدن گلی نشده است و این ضعیف‌ترین آمار در بین تیم‌های راه‌یافته به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری است. شاگردان دیه‌گو سیمئونه اما ۴۶۷ دقیقه است که گلی را در این رقابت‌ها دریافت نکرده‌اند که بهترین رکورد در بین تیم‌های حاضر به شمار می‌رود.

لورکوزن در حالی پذیرای اتلتیکو است که عمر توپراک، مدافع ترکیه‌ای خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد که در قلب خط دفاعی این تیم آلمانی امیر اسپاهیچ و پاپاتوپولوس در کنار یگدیگر ایفای نقش کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده اما دیه‌گو سیمئونه از این بابت مشکلی ندارد و تمامی نفراتش را در اختیار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.