کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

هافبک بارسلونا به تمجید از بازیکن منچسترسیتی پرداخت و اعلام کرد احترام فراوانی برای او قائل است.
به گزارش خبرگزاری فارس، آندرس اینیستا در آستانه دیدار فردا شب بارسلونا مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از فرانک لمپارد پرداخت و اظهار داشت: لمپارد هم در انگلیس و هم در دنیا یک نقطه مرجع در فوتبال است. نمی‌توانم بیشتر از این چیزی درباره او بگویم. او در سطح باشگاه و ملی بسیار باتجربه است. احترام فراوانی برای او قایلم زیرا یکی از بازیکنانی است که می‌توانید از او چیز یاد بگیرید.

وی ادامه داد: در سطح بسیار خوبی قرار داریم اما نباید مغرور شویم. این حقیقت که نتایج بسیار خوبی داریم ما را بخت اول قهرمانی نمی‌کند. لیگ قهرمانان اروپا مسابقات بسیار حساسی است و ما مقابل تیمی مملو از بازیکنان خوب به میدان می‌رویم.

هافبک بارسلونا خاطرنشان کرد: تنها دو اشتباه می‌تواند به بهای شکست ما تمام شود بنابراین فقط می‌خواهیم از این بازی لذت ببریم و در این مسابقات باقی بمانیم.

وی اضافه کرد: لیگ قهرمانان اروپا مسابقات بزرگی است که همه تلاش می‌کنند تا جایی که می‌توانند پیش‌ بروند. کار بسیار سختی خواهد بود و ما بازی خودمان را انجام می‌دهیم تا ببینیم چه می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.