محسن بنگر مدافع با تجربه پرسپولیس تغییرات کادر فنی را به نفع این تیم نمی داند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس تهران در خصوص بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تمام تلاشمان را برای پیروزی می کنیم و یک بازی خوب را از خودمان به نمایش می گذاریم.همه تیم های شرکت کننده بازیکنان گران قیمتی را در اختیار می گیرند و فقط ما تنها تیمی هستیم که از امکانات و بودجه پایینی برخورداریم ولی به خاطر سطح فوتبالی که داریم از آنها برتر هستیم.

بنگر ادامه داد: ما حتی لباس برای تمرین نداریم ،چطور می توانیم امکانات خود را با آنها مقایسه کنیم. مدافع با سابقه پرسپولیس درباره حق وحقوق بازیکنان گفت: حقوق کجا بود؟ما که هنوز هیچ تغییری ندیدیم.فقط وعده دادند بعد از برد لخویا کارهایی صورت خواهد گرفت.

او درباره کادر فنی و تغییرات آن افزود:درخشان کارش را به خوبی انجام می دهد و تمرینات خوبی را سپری می کنیم.در این برهه از زمان تغییر کادر فنی به نفع تیم نیست و من به عنوان یک سرباز در خدمت تیم هستم.

مدافع پرسپولیس درباره خرید های پرسپولیس و وضعیت بدنی خود گفت:درباره خرید های جدید نمی توانم نظر بدم و کادر فنی و مسئولان تیم باید نظر دهند. شرایط بدنی خوبی دارم و آماده هستم هفته پیش مقابل صبا بازی نکردم و استراحت کردم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.