مربی سابق تیم ملی و عضو مستعفی کمیته فنی فدراسیون گفت: بنده دیگر با فدراسیون فوتبال همکاری نمی کنم.
هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص خداحافظی‌اش از کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: استعفا کرده‌ام و تحت هیچ شرایطی هم دیگر به این کمیته نمی‌روم.

وی ادامه داد: استعفایم را به آقای کفاشیان داده‌ام و دیگر لزومی ندارد در مورد کمیته فنی صحبتی انجام دهم چون از نظر من تمام شده است.

افاضلی در خصوص اینکه آیا به عناوین دیگر با فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند یا خیر؛ گفت: بنده دیگر با فدراسیون فوتبال همکاری نمی کنم.

عضو مستعفی کمیته فنی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور فرهاد مجیدی در کمیته فنی گفت: معتقدم که کمیته فنی باید تلفیقی از آدم‌های باتجربه و علمی و چهره‌های شناخته شده باشد. حضور افرادی مانند مجیدی به کمیته فنی کمک می‌کند تا مقبولیت بیشتری پیدا کند، ضمن اینکه برای فرهاد که فوتبالش تمام شده، تجربه جدیدی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: برای مجیدی کمیته فنی جایی است که می‌تواند چیزهای جدید یاد بگیرد در عین حال مقبولیت اجتماعی وی می‌تواند به کمیته فنی کمک کند. قرار نیست که مجیدی به تنهایی در خصوص همه چیز نظر بدهد. آدم‌های باتجربه تر هم در این کمیته هستند و چون تصمیامات جمعی گرفته می شود فکر نمی‌کنم بودن فرهاد مشکلی را ایجاد کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.