سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان اعتقاد دارد تیمش در بازی مقابل راه‌آهن از فرصت‌های خود به خوبی استفاده نکرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان بعد از شکست خارج از خانه تیمش مقابل راه‌آهن اظهار داشت: بازی در نیمه اول کاملاً متعادل بود و توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت. ما سعی کردیم در نیمه دوم شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم اما به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم.

وی ادامه داد: با شروع نیمه دوم دو تیم به اندازه کافی صاحب شانس برای گلزنی شدند. یکی دو موقعیت گل راه‌آهن داشت و دو سه فرصت گلزنی هم برای بازیکنان ما از جمله محمد غلامی و میلاد غریبی ایجاد شد اما این تیم راه‌آهن بود که قدر فرصت گلزنی خود را بهتر دانست. بعد از این گل احساس من این بود که بتوانیم به بازی برگردیم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان با اشاره به مشکلاتی که در نیم فصل گریبانگیر تیمش شده  است، گفت: بعد از اتفاقاتی که در مجموعه پدیده رخ داد و بازیکنان ما را از لحاظ مالی نگران کرد ما سعی کردیم تیم را به مسیر قبلی خود برگردانیم و در این راه تا حدی موفق عمل کردیم. 

مرزبان خاطرنشان کرد: این بازی می‌توانست نتیجه بهتری برای ما داشته باشد اما در کل باید بگویم از عملکرد شاگردانم در نیمه دوم رضایت کافی ندارم و کیفیت آنها برای من راضی‌کننده نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که فرهاد کاظمی تأکید داشت پدیده فقط یک بار صاحب موقعیت گلزنی شد و دیگر نتوانست خطری روی دروازه آنها احساس کند، آیا او با این نظر موافق است، یادآور شد: من در مورد نظر مربیان دیگر صحبتی ندارم  اما فکر کنم خود شما خبرنگاران دیدید محمد غلامی قبل از به ثمر رسیدن گل راه‌آهن چه موقعیت خوبی را از دست داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.