برادران گسول یک رکورد تاریخی را در مسابقه ستاره‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا به نام خود ثبت کردند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، بسکتبالیست‌هایی مثل برادران گسول، آرزو دارند کارهای زیادی در دوران بازی خودانجام دهند. مارک و پائو گسول می‌خواستند در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا رقابت کنند و قهرمان شوند و با تیم ملی کشورشان (اسپانیا) نیز به مقام قهرمانی جهان برسند.

در این بین هیچ‌کدام از آنها حتی تصورش را نمی‎‌کردند که هر ۲ روزی در دیدار ستاره‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا (NBA All-Star) به عنوان بازیکن اصلی به میدان بروند. در دیدار ستاره‌های لیگ، مارک گسول از تیم ممفیس گریزلیز به عنوان یکی از ۵ بازیکن شروع کننده تیم کنفرانس غرب و پائو گسول از تیم شیکاگو بولز به عنوان یکی از بازیکنان اصلی کنفرانس شرق در سالن «مدیسیون اسکوئیر گاردن» نیویورک به میدان رفتند.

این برای نخستین بار در تاریخ NBA بود که ۲ برادر در ترکیب شروع کننده تیم‌های کنفرانس شرق و غرب NBA به میدان می‌رفتند. پائو گسول در این مورد گفت: بازی خاص و بی نظیری بود که تاکنون با چنین شرایطی برگزار نشده بود. من فکر می‌کنم که کاری که ما ۲ برادر برای نخستین بار انجام دادیم خیلی چشمگیر بود.  

این بازی با نتیجه ۱۶۳ بر ۱۵۸ به سود کنفرانس غرب به پایان رسید. تاکنون در تاریخ دیدارهای ستاره‌های NBA مجموع امتیازات ۲ تیم به ۳۲۱ امتیاز نرسیده بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.