هافبک صبا معتقد است چون این تیم هوادار زیادی ندارد و از جای خاصی هم حمایت نمی‌شود، راحت‌تر می‌توانند علیه آنها سوت بزنند.
حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شکست ۳ بر ۲ صبای قم مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خوب بازی کردیم اما به آنچه استحقاقش را داشتیم نرسیدیم. در این بازی ۲ گل بد خوردیم که یکی از این گل‌ها حرف و حدیث زیادی هم در پی داشت و به نظرم پنالتی تراکتورسازی مشکوک بود.

وی افزود: هنوز تکلیف خودمان را نمی‌دانیم که برخورد توپ با دست به چه شکل پنالتی است. داور بازی که می‌گفت در قانون جدید هر برخوردی که توپ و دست با هم داشته باشند پنالتی اعلام می‌شود اما دقیقاً مانند پنالتی تراکتوری‌ها برای ما هم اتفاق افتاد که داور پنالتی نگرفت.

هافبک صبا با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این بازی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم به حق‌مان برسیم. تراکتورسازی روی ۳ موقعیتی که داشت و روی ضربه ایستگاهی توانست به گل بزند و در روزی که خوب بازی کردیم، شکست خوردیم.

بادامکی در پاسخ به این سؤال که تیمش در این بازی، فوتبالی باخته یا غیرفوتبالی، گفت: به هر حال تراکتورسازی تیم پرهواداری است و از هر جهت نیز حمایت می‌شود. با توجه به اینکه در بازی قبلی هم شکست خورده بودند شرایط‌شان در این بازی خاص‌تر بود اما تیم ما چون هوادار ندارد و از جای خاصی هم حمایت نمی‌شود، راحت‌تر می‌توانند علیه ما سوت بزنند. با این حال در خصوص اتفاقات این بازی کارشناسان باید نظر بدهند. شاید ما اشتباه می‌کنیم اما داور با سوت‌هایی که می‌زد بازیکنان ما را عصبی کرده بود و همین موضوع روی روند فنی کارمان هم تأثیر گذاشت.

وی در واکنش به این موضوع که با روند فعلی وضعیت صبای قم در ادامه لیگ به چه شکل خواهد شد، اظهار داشت: شرایط‌مان اصلاً خوبی نیست و مشکلات زیادی داریم. در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم و به همین دلیل مشکلات‌مان دیده نشد اما اکنون تیم‌هایی که در جدول از ما پایین‌تر هستند با امکاناتی که دارند نتیجه گرفته و به زودی ما رادر جدول می‌گیرند. به نظرم زنگ خطر برای تیم ما به صدا درآمده و اگر حمایت نشویم و مشکلات‌مان حل نشود، وضعیت خطرناکی پیدا خواهیم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.