سرمربی تیم فوتبال چلسی می‌گوید این بار مانند دوران اول مربیگری‌اش در استمفوردبریج نمی‌خواهد آبی‌پوشان لندن را ترک کند و قصد دارد یک دهه در این تیم بماند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو فاش کرد که می‌خواهد تا ۱۰ سال دیگر مربی چلسی بماند و تا جایی که می‌تواند برای این تیم عناوین قهرمانی و افتخار کسب کند و اولین آنها قهرمانی در لیگ برتر انگلیس فصل جاری است.

آقای خاص ۵۲ ساله که امیدوار است پس از ۲ فصل ناکامی اولین جام خود را کسب کند و به انتظار ۵ ساله آبی‌پوشان لندن برای فتح لیگ برتر انگلیس پایان دهد، در گفت و گو با شبکه BT اسپورت گفت: من چلسی را دوست دارم، بازیکناش را دوست دارم و همین طور هواداران این تیم را. در کل باید بگویم که من لیگ برتر را واقعاً دوست دارم. در برخی مقاطع من نمی‌توانم یک سری چیزها را درباره ساز و کار لیگ برتر درک کنم اما این موضوع حس فوق‌العاده‌ای را که من نسبت به این رقابت‌ها دارم، عوض نمی‌کند.

مورینیو که مردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته بیست و پنجم لیگ برتر موفق شدند اورتون را در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و حاشیه امنیت ۷ امتیازی خود را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها حفظ کنند، افزود: من واقعاً از کار کردن در اینجا راضی‌ام. اگر کسی از من بپرسد که حاضرم ۱۰ سال در چلسی مربیگری کنم به او می‌گویم بله. من از اینکه عضوی از این چلسی جدید هستم خوشحالم و امیدوارم که سال‌ها در این تیم بمانم.

با وجود فاصله ۷ امتیازی با منچسترسیتی رده‌دومی، مورینیو هنوز کورس قهرمانی لیگ برتر را تمام شده نمی‌داند. هنوز هفته‌های زیادی در پیش داریم و امتیازات فراوانی مانده است که باید کسب کنیم اما می‌دانیم که داشتن ۷ امتیاز بیشتر از تیم دوم جدول و ۱۰ امتیاز بیشتر از تیم سوم وضعیت خوبی است. در این مقطع از فصل هر پیروزی که کسب کنیم و هر امتیازی که بگیریم، ما را به قهرمانی نزدیک‌تر می‌کند اما هنوز هم فاصله زیادی تا رسیدن به این هدف داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.