تیمهای بالانشین چلسی و منچسترسیتی برابر حریفانشان در لیگ برتر به برتری رسیدند تا اختلاف ۷ امتیازی شاگردان مورینیو با منچستر سیتی حفظ شود.
به گزارش ایسنا، هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس با برگزاری ۶ دیدار به پایان رسید که در یکی از حساس ترین بازیها چلسی و اورتون به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل ویلیان به سود چلسی به پایان رسید.

در این دیدار که خوان کوادرادو خرید جدید آبیها برای اولین بار از ابتدا به میدان رفت چلسی صاحب چند موقعیت گلزنی شد که بی دقتی ویلیان و رمی باعث شد چلسی نتواند به گل برسد و نبود دیگو کاستا کاملا احساس شود. ادن هازارد در این نیمه مرد شاخص میدان بود که چند موقعیت خوب گلزنی برای هم تیمیهایش فراهم کرد.

در نیمه دوم نیز چلسی سراپا حمله شد و فابرگاس و دروگبا را به میدان آورد. لوکاکو مهاجم سابق چلسی که در اورتون بازی می کند صاحب یک موقعیت گل شد که پتر چک به خوبی این موقعیت را دفع کرد.

در ادامه چلسی با ضربه ماتیچ به گل هم رسید که داور این گل را با تصمیمی مشکوک آفساید اعلام کرد چرا که توپ به شانه ایوانویچ که در منطقه آفساید قرار داشت، اصابت کرد. در نهایت قفل دروازه اورتون باز شد و ویلیان موفق شد با شوتی مهار نشدنی در دقیقه ۸۹ گلزنی کند تا این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.

در دیگر دیدار منچستر یونایتد موفق شد در خانه با نتیجه ۳ بر یک برنلی را شکست دهد تا بار دیگر در بین چهار تیم برتر قرار گیرد. کریس اسمالینگ هر دو گل منچستر یونایتد را در نیمه نخست به ثمر رساند و روبین فان پرسی در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی گل دیگر شیاطین سرخ را ثبت کرد. در طرف مقابل نیز دنی اینگز تک گل مهمان را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز این دیدار به حساب منچستری ها واریز شود.

در دیگر دیدار منچستر سیتی در خانه استوک سیتی به میدان رفت و انتقام شکست دور رفت را گرفت و با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. در این دیدار سرخیو آگوئرو ابتدا موفق شد تیمش را پیش بیندازد ولی پتر کراوپ بازی را به تساوی کشاند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. در نیمه دوم توپخانه سیتی روشن شد و این تیم ۳ بار دروازه استوک سیتی را باز کرد. جمز میلنر، آگوئرو و سمیر نصری برای فیروزی ای پوشان گلزنی کرد تا همان ۷ امتیاز اختلاف در صدر جدول حفظ شود.

در جدول رده بندی چلسی با ۵۹ امتیاز در صدر قرار دارد و منچستر سیتی با ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و منچستر یونایتد با ۴۷ امتیاز سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.