صمد مرفاوی گفت که برای او فرقی نمی کند تیمش مقابل چه تیمی به میدان می رود.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ صمد مرفاوی سرمربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: «بازی با استقلال هم سه امتیاز دارد و برای ما فرقی نمی کند که مقابل کدام تیم به میدان می رویم.ما با شکست دادن استقلال شرایطمان را بهتر می کنیم. استقلال هم برای رسیدن به صدر جدول می جنگد و هر دو تیم کار سختی دارند. امیدوارم هر تیمی سزاوارتر است نتیجه بگیرد.»

او ادامه داد: «شرایط ما از نظر روحی و روانی خوب است. اگر بازی به نفع ما به پایان رسد با روحیه بهتری کار را دنبال می کنیم.بازی با استقلال هم تمام می شود ولی چیزی که اهمیت دارد برنامه ریزی سازمان لیگ است. ما هر ۴ روز یک بار باید بازی کنیم. ما به فاصله ۴ روز از بازی با گسترش، مقابل استقلال به میدان می رویم و ۴ روز بعد دوباره باید به مصاف نفت تهران برویم. اگر بگوییم می گویند در اروپا تیم ها هر ۴ روز یک بار با هم مسابقه می دهند ولی آنجا برنامه ریزی صحیح است و شرایط برای همه به همین شکل است.»

مرفاوی گفت: «ما در ۱۲ روز باید ۳ بازی انجام دهیم در حالی که تیم های دیگر فقط ۲ بازی دارند. چند روز قبل به سازمان لیگ رفتم و با بهروان و فتاحی حرف زدم و اعتراضم را اعلام کردم. ولی آن ها اعتراض من را رد کردند. من هم نمی توانم دعوا کنم و یقه آن ها را بگیرم. من آن هایی که در حق پیکان ظلم و بی عدالتی می کنند را نمی بخشم. چرا باید به نفع یک تیم کار کنند و به بقیه تیم ها ظلم شود. به ما ربطی دارد که یک تیم می خواهد به لیگ قهرمانان برود.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.