کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: به تساوی مقابل تراکتورسازی هم راضی بودم زیرا در خانه حریف بازی می‌کردیم و کسب یک امتیاز هم خوب بود.
به گزارش ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا مرزبان پس از پیروزی ۳ بر یک پدیده مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: من خوشحالم که بازی زیبایی را دو تیم به نمایش گذاشتند و مورد استقبال هواداران هم شد. مردم مشهد از این بازی خوشحال بودند و اینکه ما مقابل یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی توانستیم به پیروزی برسیم خوشحال‌ کننده بود.

وی ادامه داد: اینکه ما در مقابل هر دو تیم تبریزی توانسته‌ایم در ۵ بازی گذشته به پیروزی برسیم نشان می‌دهد نسبت به آنها شناخت داشته‌ایم و شانسی نبوده است. امروز هم نسبت به بازیکنان تراکتور شناخت داشتیم و از همان نقطه قوت این تیم استفاده کردیم خط میانی ما با پرسی که انجام داد کارهای این تیم را خنثی کرد و دیدید که با همان پرس آندرانیک تیموریان دچار اشتباه شد و ما توانستیم به گل برسیم.

سرمربی پدیده تصریح کرد: تراکتور هم شانس مسلم گلزنی داشت که اگر از‌ آنها استفاده می‌کرد احتمالاً بازی با تساوی به پایان می‌رسید قبل از بازی گفتم که نتیجه تساوی هم راضی‌کننده است زیرا در خانه حریف این نتیجه خوب است. زمانی که چند دقیقه از بازی گذشت ما تغییر تاکتیک دادیم و با سه مهاجم ظاهر شدیم تا خط دفاعی تراکتورسازی را دچار اشتباه کنیم. با این اوضاع باعث شد که آن تراکتورسازی که شما فکر می‌کردید نباشد.

مرزبان یادآور شد: ما سه گل زدیم و چند گل دیگر هم می‌توانستیم بزنیم هم در این دیدار شانس و اقبال داشتیم و هم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم که از بازیکنانم تشکر می‌کنم. این شکست چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند و آنها همچنان مدعی هستند. به هر حال فوتبال همین است اتفاقاتی رخ می‌دهد که باعث شکست برخی تیم‌های مدعی می‌شود.

وی یادآور شد: قبل از لیگ ما بازیکنانی که برای پدیده جذب می‌کردم بیشتر روی فیزیک آنها توجه می‌کردم که امروز هم دیدید با اتکا به این موضوع فرصت کمتری به مهاجمین تراکتورسازی دادند و تک گلی هم که دریافت کردیم روی اشتباه فردی بود.

وی با اشاره به مشکلات و حواشی که برای پدیده به وجود آمد گفت: ما تا به امروز مشکلی در مورد حاشیه‌های به وجود آ‌مده برای پدیده نداشتیم و حتی چند روز قبل سومین پرداختی بازیکنان طی چکی تحویل آنها داده شد امیدوارم در ادامه لیگ پدیده و تراکتورسازی هر دو هواداران خود را راضی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.