مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: به علی کفاشیان توصیه می‌کنم تغییرات را در میان مدیران رده میانی فدراسیون هم ایجاد کند.
سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد روند صعودی ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: از ابتدای فصل گفته بودم که نگاه من به تیم در این فصل دیدگاه فرآیندی است و به هیچ عنوان تغییر نطر هم نخواهم داد. فرآیندی هم که طی می‌کنیم، مثبت است و در ۱۹ هفته گذشته از لیگ در بحث نتیجه‌گیری روند رو به رشدی داشته‌ایم و با فرآیند خوبی پیش می‌رویم.

وی در مورد اظهارات سرمربی ذوب آهن که تمرکز اصلی این تیم را قهرمانی در جام حذفی دانسته تا کسب رتبه در لیگ برتر، یادآور شد: من هم با نظر گل‌محمدی موافق هستم. یک نگاه ما نتیجه گیری در دیدارهای هفتگی است که از اهداف جزیی ما محسوب می‌شود. سال گذشته هدف ما بقای ذوب آهن در لیگ برتر بود که خدا را شکر به آن دست یافتیم و هدف میان مدت ما نیز ارتقای جایگاه ذوب آهن در لیگ برتر است.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: هدف متعالی ما حضور در لیگ قهرمانان آسیاست و این دقیقا موضوعی است که گل‌محمدی اعلام کرده و اظهاراتش کاملا صحیح است. ضمن اینکه در لیگ برتر هم مشکل خاصی نیست و ذوب آهن فرآیند مثبت نتیجه گیری را ادامه می‌دهد.

آذری در مورد دیگر دستاوردهای باشگاه ذوب آهن در بخش زیر ساختی گفت: در بحث سخت افزاری تلاش خواهیم کرد مجموعه شفق را با ساختمان اداری آن تا اواخر خردادماه به بهره برداری برسانیم. این مجموعه دارای امکانات چمن مصنوعی بسیار خوبی است و با کمک سعد محمدی مدیریت کارخانه ذوب آهن به دنبال تکمیل این مجموعه هستیم. همچنین قصد داریم از دیگر امکانات ورزشی که دارایی‌های کارخانه ذوب آهن است، استفاده کنیم.

وی افزود: در فوتبال پایه هم اهداف بسیاری داریم و یکی از دلایل تشکیل سازمان فوتبال باشگاه بحث فوتبال پایه بود. در این رده از حضور محمود یزدی بهره گرفتیم تا در آینده به اهداف بلند مدت باشگاه در رده پایه دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در مورد اینکه برخلاف فصل گذشته این باشگاه بازیکنان تاثیرگذارش را در نیم فصل به تیم دیگری نداد و اکنون از عملکرد مثبت آنها از جمله حدادی‌فر سود می‌برد، تاکید کرد: بارها گفته‌ام که حدادی‌فر از سرمایه‌های اصلی ذوب آهن است. قاسم از باوفاترین و فنی و خوش اخلاق ترین بازیکنان ذوب آهن است و در نیم فصل هم اجازه جدایی او را ندادم. من از حدادی‌فر و سایر بازیکنان شناخت روحی کاملی دارم و همواره معتقد به حفظ سرمایه‌های اصلی مجموعه هستم.

آذری در ادامه گفت‌وگو با تسنیم در مورد اینکه گفته می‌شود حضور اسلامیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، سبب کسب قدرت بیشتر باشگاه‌های اصفهانی خواهد شد، عنوان کرد: آدم مغروری نیستم اما باید بگویم که اصفهان مرکز تولید اندیشه و تفکر در کشورمان است ولی قطعا انتخاب اسلامیان براساس شایستگی و شناخت جامعه بوده است. او یکی از عناصر تاثیرگذار ورزش و فوتبال اصفهان بوده و خدماتش بر کسی پوشیده نیست. مگر زمانی که افرادی از شهرها و استان‌های دیگر در فدراسیون بودند، نگاه قومیتی داشتند؟

وی در این باره که اتفاقا یکی از ایرادها به آیت اللهی نایب رئیس قبلی فدراسیون توجه او به شیرازی‌ها بود، تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین بحثی نیست و اسلامیان نه تنها دیدگاه قومیتی ندارد بلکه نگاه او کاملا ملی است. در زمان حضور تاج در سازمان لیگ هم این مباحث وجود داشت اما همه دیدند که با آمدن او دیدارهای لیگ برتر نظم و انضباط بیشتری پیدا کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: باشگاه‌های اصفهانی آنقدر شایسته هستند و مدیریت و سازمان دارند که با توانایی خود کسب موفقیت کنند و با این حال حضور اسلامیان را در فوتبال به فال نیک می‌گیرم و معتقدم حضور او به فوتبال ملی ما کمک خواهد کرد.

آذری در مورد اینکه نظرش به عنوان عضو مجمع درباره تغییرات فدراسیون فوتبال چیست، به تسنیم گفت: قطعا آمدن اسلامیان به سود فدراسیون است اما این تغییرات در رده مدیران عالی بوده و من به پیشکسوت و دوست خود علی کفاشیان توصیه می‌کنم که این تغییرات را در میان مدیران رده میانی فدراسیون هم ایجاد کند چراکه نبود مدیران فوتبالی در رده میانی فدراسیون مشهود و کمبود آن محسوس است. به نظرم اکنون مدیریت میانی و رده پایین فدراسیون بیشترین نیاز به تغییرات را دارد.

وی در پایان گفت: دست تمامی منتقدان را که با انتقادات سازنده خود به ما در مسیر پیشرفت کمک کردند می‌بوسم و از رسانه‌ها که نقاط ضعف و قوت ذوب آهن را گوشزد کردند قدردانی می‌کنم. امیدوارم ذوب آهن به مسیرش به عنوان باشگاهی سازنده و تولید کننده ادامه دهد و ضمن تشکر ویژه از هواداران ذوب آهن به آنها می‌گویم هدفمان این است که این طرفداران باز هم سر خود را بالا بگیرند و به باشگاه خود مباهات کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.