غلامرضا بهروان می گوید بازی های هفته بیست و سوم لیگ برای تیم امید به تعویق نمی افتد اما مسئولان تیم امید اجازه این کار را گرفته اند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ درحالی که غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید بیشتر از ۴۸ ساعت نمی تواند بازی های لیگ را برای تیم امید جا به جا کند ، حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید می گوید مشکلی از این بابت ندارند. کاشانی در این باره به خبرآنلاین می گوید:«چهارشنبه گذشته جلسه ای داشتیم با آقای تاج ، کاظمی و نماینده آقای بهروان که اگر اشتباه نکنم فتاحی بودند. در آنجا آقای تاج صراحتا گفتند برای کمک به تیم ملی امید آماده است. قرار شد یا بازی های آن هفته به تعویق بیفتد یا اگر تیمی بیشتر از ۳ بازیکن ملی پوش داشت ، بازیکنانش را در اختیار تیم ملی امید قرار دهد. ما روی این گفته آقای تاج حساب کردیم و مربیان مان برنامه ریخته اند. آقای بهروان آن روز حضور نداشتند و شاید به همین دلیل این گفته را مطرح کرده اند.»

بازی های هفته بیست و سوم لیگ در فاصله ای کوتاه از بازی های آسیایی تیم هایی چون تراکتورسازی ، فولاد و احتمالا نفت است که بازیکنان زیادی هم در تیم ملی امید دارند. به همین دلیل پیچیدگی بازی ها دشوار تر هم می شود. کاشانی در این باره می گوید:« بازی های ما در کویت به فاصله چند روز از بازی های آسیایی است اما اگر ما بتوانیم حتی در یک بازی تدارکاتی هم از ملی پوشان مان استفاده کنیم اتفاق مهمی است. البته ما شرایط حساس تیم های باشگاهی را درک می کنیم و می دانیم که امسال بازی های آسیایی اهمیت ویژه ای دارد. اگر نتوانیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم ، سهمیه های سال بعدمان کم می شود. »

در این شرایط حساس ، تیم امید برای رقابتی بزرگ آماده می شود اما تیم های باشگاهی را هم در نظر می گیرد. سازمان لیگ هم شاید باید شرایطی را فراهم کند تا تیم امید هم لطمه نخورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.