کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی ۴۷ ساله دورتموند بحران‌زده که شاگردانش در دو بازی نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند، قصد کناره‌گیری از سمت سرمربیگری این تیم ندارد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پاسخ به شایعات مطرح‌شده در خصوص کنار گذاشته شدن وی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال بورسیا دورتموند به خاطر کسب نتایج ضعیف در فصل جاری بوندس‌لیگا گفت: بعد از تعطیلات زمستانی باطری‌ام کاملاً شارژ شده و بعد از دو بازی در شروع نیم‌فصل دوم خالی نشده است. هیچ دلیلی برای استعفا دادنم از سرمربیگری دورتموند وجود ندارد و به مأموریتی که در نیم‌فصل دوم در پیش داریم، اعتقاد کامل دارم.

کلوپ که شاگردانش چهارشنبه شب در هفته نوزدهم بوندس‌لیگا در دیداری خانگی با نتیجه یک بر صفر مغلوب آگزبورگ شدند، تصریح کرد: برای اینکه از نو تیم خوبی بسازیم باید در مواقع لزوم شجاعت زیادی از خود نشان دهیم. اگر قرار باشد دروازه‌مان همانند گلی که در بازی مقابل آگزبورگ خوردیم، باز شود حتماً یک جای کار ایراد دارد.

دورتموند در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در مکان آخر جدول رده‌بندی بوندس‌لیگای آلمان جای دارد و حالا آسیب‌دیدگی چهارشنبه شب کوین گروسکرتز، هافبک ۲۶ ساله زردپوشان وستفالن هم که به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پا به مدت شش هفته از میادین مسابقه به دور خواهد بود، به مشکلات این تیم بحران‌زده اضافه شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.