سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که تیمش در سه شهرآورد گذشته مقابل فولاد مغلوب شده است، گفت: جدول نشان نمی​دهد که چه تیمی در داربی برنده است.
عبدالله ویسی در گفت​وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: آمادگی تیم​مان نسبتا خوب است و از بازیکنان راضی هستم. به هر حال داربی متفاوت است و نیاز به آمادگی جسمانی و فنی ندارد و بارها دیده​ایم که جدول نشان نمی​دهد که چه تیمی در داربی برنده است و این ثابت شده است و در بازی ما نیز به همین صورت است.

وی بیان‌ کرد: مطمئنا بازی خیلی خوبی مقابل فولاد انجام خواهیم داد تا در ابتدا بتوانیم امتیاز بگیریم، ضمن این‌که تماشاگران نیز از این مسابقه راضی باشند. به هر حال امیدوارم شاهد یک بازی خوب خوزستانی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در ارزیابی​اش از تیم فولاد، گفت: فولاد تیم با سابقه​ای در لیگ است. دو بار قهرمان ایران شده و در باشگاه​های آسیا نیز حضور داشته است و امسال نیز بازهم در این مسابقات شرکت می​کند. به هر حال فولاد روزهای سخت و خوب داشته است و ما هم به اندازه دو بار قهرمانی فولاد در لیگ برتر تجربه داریم و به همین دلیل است که می​گویم تیم ما و فولاد با یکدیگر متفاوت هستند.

وی افزود: تیم ما در بین تیم​های لیگ برتر از نظر مدت حضور در لیگ، جوان است و نیاز به کار دارد تا مانند تیم فولاد شود ولی از نظر فوتبالی و فنی، بازیکنان خیلی خوبی داریم و در لیگ می​توانیم عرض‌اندام کنیم و برای رقبای‌مان خط و نشان بکشیم و این را هم نشان داده​ایم. در هر صورت مردم از فولاد می​خواهند که قهرمان شود و سهمیه آسیا بگیرد و از تیم ما هم می​خواهند که در لیگ بمانیم و استخوان​بندی تیم را برای سال آینده قوی کنیم که ما هم در حال انجام این کار هستیم.

ویسی خاطرنشان‌کرد: به هر حال در داربی، سابقه تیم‌ها مهم نیست و فقط تجربه فولاد در داربی نسبت به تیم ما با توجه به این‌که بارها مقابل استقلال اهواز، نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بازی کرده بیشتر است، در حالی که ما دو سال است داربی را تجربه کرده‌ایم.

ویسی گفت: درست است، تیم ما در سه داربی گذشته مقابل فولاد شکست خورده است ولی شایسته بودیم و شاید حق​مان باخت نبود، هر چند تلاش فولاد بیشتر بود ولی ما می​توانستیم برنده هم باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است، نتیجه این داربی با سه بازی قبل متفاوت باشد؟ عنوان‌کرد: تلاش ما همین است که نبازیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوال دیگر که نظرتان درباره این‌که گفته می‌شود استقلال تیم خشنی است، چیست؟ گفت: خیر؛ به این صورت نیست. من معتقدم تیم​مان خشن نیست و کمی داوران سخت می‌گیرند.

وی درباره انتظارش از هواداران، خاطرنشان‌کرد: امیدوارم هواداران شاهد بازی خوبی باشند و ارزش تماشاگران خوزستان نیز همین است. تماشاگران فولاد به خودی خود به ورزشگاه می​آیند و ما هم خیلی آن​ها را دوست داریم و این‌که به ورزشگاه می​آیند و تیم​شان را تشویق می​کنند برای ما قابل احترام است. انتظار داریم استقلالی​ها هم به ورزشگاه بیایند و هر تیمی که لیاقت داشته باشد و خوب کار کند و شانس هم همراه آن باشد، می​تواند برنده این داربی شود.

ویسی در پایان درباره انسجام​ بخش دفاعی تیمش، گفت: خط دفاعی ما در ابتدا تمرکز لازم را نداشت ولی در ادامه با توجه به تعطیلی لیگ، عملکردش مقابل نفت تهران بهتر شد و در این بازی انسجام کل تیم​مان برای دفاع کردن بهتر بود و به خوبی فضاها را بستیم. در کل خط دفاعی تیم​مان بد نیست و البته ما بد گل می​خوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.