امتناع آقای خاص از پاسخ دادن به سؤالات خبرنگاران در پایان جدال تیمش و منچسترسیتی ممکن است برای او گران تمام شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاردین انگلیس اعلام کرد که احتمال دارد، ژوزه مورینیو به خاطر اقدام جنجالی جدیدش بار دیگر از سوی کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس جریمه شود.

مورینیو که نه خودش و نه دستیارانش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی شب گذشته (شنبه) تیم‌های چلسی و منچسترسیتی شرکت نکردند، پس از بازی هم دوباره  حضور در کنفرانس مطبوعاتی را تحریم کرد و حاضر به شرکت در آن نشد.

نه تنها مورینیو بلکه دستیارش استیو هلند که او نیز قبل از بازی پاسخ خبرنگاران را نداده بود، از حضور در کنفرانس خبری پس از بازی امتناع کرد و حرفی در مورد بازی نزد.

به همین دلیل امکان دارد مسئولان اتحادیه فوتبال انگلیس مورینیو و باشگاه چلسی را جریمه کنند. این در حالی است که مورینیو هفته گذشته به خاطر مطرح کردن ادعای وجود توطئه علیه تیم او ۲۵ هزار پوند جریمه شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیس اصلی‌ترین دلیل خودداری آقای خاص از حضور در کنفرانس خبری پس از بازی برابر منچسترسیتی، اعتراض وی به مجازات درنظر گرفته شده برای دیه‌گو کاستا بوده است. کاستا به خاطر پرش عمدی‌اش روی قوزک پای امره چان، مدافع لیورپول در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه سه جلسه از همراهی آبی‌پوشان لندن محروم شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.