سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رم، کم‌شانسی را دلیل توقف تیمش در خانه برابر امپولی دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا با وجود تساوی یک بر یک رم در خانه برابر امپولی که چهارمین تساوی پیاپی جالوروسی در سری A بود، تأکید کرد که عملکرد تیمش در این بازی شایسته تمجید است.

تساوی رم که اولین بازی خانگی بدون برد این تیم از ۳۰ نوامبر سال ۲۰۱۴ (۹ آذر) بود، این فرصت را در اختیار یوونتوس صدرنشین قرار می‌دهد که امشب با کسب پیروزی در خانه اودینزه فاصله‌اش را با قرمزپوشان پایتخت ایتالیا به ۹ امتیاز افزایش دهد. توقف رم همچنین این شانس را در اختیار ناپولی رده سومی قرار می‌دهد که با کسب پیروزی در خانه کیه‌وو فاصله‌اش را با رم به چهار امتیاز کاهش دهد.

با تمام اینها گارسیا راضی به نظر می‌رسید. او در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا اظهار داشت: زمانی که ما در لحظات سخت و دارای مشکلات فراوان باشیم، فقط می‌توانیم واکنش تیم را تحسین کنیم. ما با یک بازیکن کمتر و عقب افتادن در نتیجه بازی، در نیمه دوم ریتم بازی‌مان را ارتقا دادیم و هر کاری از دست‌مان ساخته بود، انجام دادیم. آستوری توپ را به تیرک کوبید، ایتوربه شوتش را به بیرون زد و ... . با این شرایط می‌توانیم بگوییم که شانس در این بازی یار ما نبود.

با وجود نمایش ضعیف رم در نیمه اول بازی، گارسیا حاضر به انتقاد از عملکرد شاگردانش نشد. وی ادامه داد: واکنشی که ما در نیمه دوم بازی نشان دادیم، واکنش تیمی بزرگ بود. ثابت کردیم که از نظر تاکتیکی در مسیر درستی قرار داریم، همینطور از نظر کیفیت و آمادگی جسمانی.

گارسیا افزود: می‌دانیم که از این به بعد باید بازی‌های خود را بهتر شروع کنیم. فکر می‌کنم که هواداران از تماشای عملکردمان در نیمه دوم راضی بودند. آنها می‌خواهند در تمام بازی همان نمایشی را از تیم‌شان ببینند که در نیمه دوم دیدند و مهمتر از هر چیز اینکه شاهد پیروزی تیم‌شان باشند. می‌دانیم زمانی که بازیکنان بیشتری در اختیار داشته باشیم، شرایط از چیزی که هست بهتر می‌شود.

شاگردان گارسیا سه‌شنبه این هفته برابر فیورنتینا قرار خواهند گرفت که این بار برای کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا خواهد بود.

گارسیا با اشاره به این بازی تصریح کرد: در حال حاضر ما چاره‌ای نداریم جز اینکه آستین‌های خود را بالا بزنیم و هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم تا دوباره به روزهای پیروزی برگردیم. این کار از سه‌شنبه آغاز می‌شود. ما می‌خواهیم صعود کنیم و از الان سه روز وقت داریم تا برای این بازی آماده شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.