سرمربی منچسترسیتی تاکید کرد تیمش این توانایی را دارد که در یک ماه بتواند ۵ امتیاز اختلاف با چلسی را جبران کند.
به گزارش ایسنا، منچسترسیتی در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی با تساوی یک بر یک به کار خود پایان داد.

در این دیدار ابتدا لویچ رمی در دقیقه ۴۲ برای چلسی گلزنی کرد و در ادامه داوید سیلوا در دقیقه ۴۵ برای سیتی گل زد. این نتیجه تا پایان پابرجا ماند تا چلسی با ۵۳ امتیاز همچنان در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته باشد و منچسترسیتی هم با همان پنج امتیاز اختلاف در رده دوم بماند.

مانوئل پیگرینی در مورد این دیدار گفت: هر دو تیم شیوه خود را برای فوتبالشان داشتند. هر دو تیم تلاش می کردند فوتبالی را که فکر می کردند بهتر است به نمایش بگذارند. به شیوه ای که چلسی در پیش گرفته بود کاری ندارم و فقط به آنالیز تیم خودم می پردازم. تیمم از همان دقیقه نخست تا انتهای بازی برای رسیدن به پیروزی تلاش کرد. از این موضوع احساس خوبی دارم. حضور در استمفوردبریج برایمان کار ساده ای نبود؛ آن هم مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس که بازیکنان بزرگی هم در ترکیب دارد. در نیمه نخست فرصت هایی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. موقعیت های گلزنی زیاد که نشان می دهد استحقاق ما در این دیدار بیش از یک امتیاز بوده است. از امتیازی که گرفتیم ناراضی هستم اما از نمایشی که تیمم داشت خشنودم.

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در ادامه به تمجید از سیستم دفاعی چلسی پرداخت. وی اظهار داشت: از نخستین دقیقه این دیدار برای گرفتن سه امتیاز تلاش می کردیم. تغییراتی هم برای به دست آوردن فضای بیشتر در این دیدار انجام دادیم اما آنها خیلی خوب دفاع می کردند و در ضدحمله ها نیز خطرناک بودند. البته ما هم فقط به حمله کردن فکر نمی کردیم. این مهم ترین مساله دیدار بود که به آنها فضای کافی برای استفاده از ضدحمله های خطرناک شان را ندادیم. فکر نمی کنم چلسی برای گرفتن مساوی به میدان آمده بود. من فقط گفتم تیم من برای پیروزی وارد زمین شده بود.

منچسترسیتی به نخستین تیمی بدل شد که در این فصل، استمفورد بریج را بدون قبول شکست ترک می کند تا به رکورد ۱۰ پیروزی پیاپی چلسی در این ورزشگاه پایان دهد. پیگرینی همچنین بر این باور است که تیمش توانایی جبران اختلاف پنج امتیازی با چلسی را در یک ماه آینده دارد. وی در این باره عنوان کرد: بدون شک برای ما مهم بود که بتوانیم اختلاف به وجود آمده را جبران کنیم. تلاش کردیم اما نتوانستیم. البته هنوز ۴۵ امتیاز دیگر در کل فصل باقی مانده که می توانیم برای کسب همه آنها تلاش کنیم. رویارویی با چلسی برای ما اهمیت بالایی داشت. این بازی فینال لیگ برتر نبود و زمان کافی برای جبران اختلاف پنج امتیازی مان داریم. اگر بتوانیم در ادامه فصل نیز مانند جدال با چلسی ظاهر شویم، فکر می کنم رسیدن به آنها کار آسانی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.