سرمربی رئال مادرید تاکید کرد عملکرد مهاجم تیمش فقط به محوطه جریمه حریف محدود نمی شود.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید در هفته بیست و یکم لیگا موفق شد با نتیجه چهار بر یک مقابل رئال سوسیداد به برتری برسد. در این دیدار خامس رودریگس در دقیقه ۳، سرخیو راموس ۳۷ و کریم بنزما ۵۲ و ۷۰ برای رئال گلزنی کردند. تنها گل سوسیداد هم در دقیقه یک توسط آرتیز الوستوندو وارد دروازه رئال مادرید شد.

رئال مادرید با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و در رده نخست جدول رده بندی باقی ماند. سوسیداد هم با ۲۲ امتیاز رتبه دوازدهم را در اختیار گرفته است.

کارلو آنچلوتی پس از این دیدار در نشست خبری گفت: در آغاز دیدار نمایش خوبی نداشتیم. مقابل اتلتیکو مادرید در جام حذفی و همچنین مقابل کوردوبا نیز در دقیقه های ابتدایی بازی غافلگیر شدیم. باید شروع بهتری در هر دیدار داشته باشیم و باید روی این موضوع کار کنیم. پس از آن که گل را دریافت کردیم، فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم و در نیمه دوم هم عالی بودیم و همه چیز را به کنترل خودمان درآوردیم.

آنچلوتی در مورد نمایش کریم بنزما در نبود کریستیانو رونالدو هم اظهار داشت: او بازی فوق العاده ای را پشت سر گذاشت. دیگر مهاجمان تیمم نیز همین طور بودند. همه آنها تاثیرگذار و بااستعداد هستند. شوت های زیادی به سمت دروازه حریف زدیم. گلی که کریم به ثمر رساند یکی از آن گل های بسیار باکیفیت بود. او بازیکنی است که توانایی زدن شوت های فوق العاده را دارد. نمایش او و شرکت در کارهای گروهی اش هم عالی بود و همکاری زیادی با هم تیمی هایش داشت. او مهاجمی نیست که فقط در محوطه جریمه حریف قرار بگیرد و در خارج از آن به کار تیم نیاید. کارهای او در محوطه جریمه حریف محدود نمی شوند. در مورد گرت بیل هم باید بگویم نمی توانم هیچ چیزی بیشتر از او بخواهم. نمایش خوبی داشت. اگر چه فرصت های گلزنی خوبی را از دست داد اما پاس گل او به کریم بنزما عالی بود و موجب شد ما سه بر یک پیش بیفتیم. او برای هم تیمی هایش کار می کند.

آنچلوتی در مورد حضور آسیر ایارامندی در ترکیب ثابت تیمش پس از مدت زیاد و عدم استفاده از لوکاس سیلوا در ترکیب عنوان کرد: نمایش ایارامندی در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی متوسط بود اما هر چه از زمان بازی گذشت، نمایش او بهتر شد. در نیمه دوم هم عالی بازی کرد. در مورد لوکاس سیلوا هم باید بگویم در این دیدار نمی خواستم به او بازی بدهم. او فقط یک هفته است به تیم ما آمده و باید بیش از این تمرین کند و خودش را با شرایط تیم هماهنگ کند. او از نظر بدنی باید خودش را به سطحی برساند که سایرین در آن قرار دارند. او خیلی زود آماده حضور در میدان می شود. توانایی لوکاس سیلوا در زدن شوت های خوب، پاس کاری و داشتن نقشی محوری در کروزیرو انکار نشدنی است. او می تواند نقش تونی کروس در ترکیب رئال مادرید را بگیرد. همچنین می تواند همانند نمایشی که ایارامندی در ترکیب داشت را نیز داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.