مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: سپاهان برای مساوی به تهران آمده بود ولی به هدفش نرسید و ما ۳ امتیاز را گرفتیم.
میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد برد ۲ بر یک استقلال مقابل سپاهان عنوان کرد: این پیروزی برای ما بسیار مهم و البته به موقع بود. انشالله که در بازی های آینده هم این روند را ادامه دهیم و امتیازها را جمع کنیم.

او در مورد اظهار نظرهای برخی از سپاهانی‌ها که گفته بودند تیمشان مستحق باخت نبود تاکید کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم هم تلاش کردند و موقعیت‌هایی داشتند. من فکر می‌کنم سپاهان برای مساوی به تهران آمده بود ولی خوشبختانه ما در نهایت ۳ امتیاز را گرفتیم که خیلی می‌تواند در آینده به استقلال کمک کند.

بازیکن استقلال در مورد صحنه‌ای که خودش معتقد به خطای پنالتی بود اظهار داشت: کرمی مدافع سپاهان مرا در محوطه جریمه سرنگون کرد و دلیلی نداشت که در آن صحنه خودم را زمین بزنم. داور اشتباه کرد و در آن لحظه قطعا باید پنالتی می‌گرفت.

فخرالدینی در مورد گل‌های دیدنی استقلال در این بازی گفت: روی کارهای تاکتیکی دو گل زدیم و این گل‌ها اتفاقی نبود. خوشحالم که عنایتی در اولین بازی برای استقلال گل زد و باید بگویم که او ورزنه‌ای سنگین برای تیم ما است. ابراهیمی هم گل مهمی زد و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال و رقیبان جدی این تیم گفت: به نظرم سپاهان همچنان اصلی‌ترین رقیب ما است و البته فولاد را هم باید جدی گرفت چون قوی‌تر شده است. صحبت از قهرمانی زود است ولی تلاش می‌کنیم امسال این عنوان را به دست آورده و هواداران را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.