سرمربی هلندی شیاطین سرخ اعتراف کرد که ماندن سنگربان اسپانیایی تیمش در اولدترافورد قطعی نیست و اینکه او در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکن دیگری جذب نخواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیز فن‌خال اعتراف کرد که در مورد آینده داوید دخه‌آ هیچ چیز مشخص نیست و حتی این احتمال وجود دارد شایعاتی که درباره آینده این دروازه‌بان اسپانیایی مطرح شده‌اند، به حقیقت بپیوندند.

سرمربی من‌یونایتد در واکنش به شایعات فراوانی که در این فصل در خصوص تمایل رئال مادرید نسبت به جذب دخه‌آ وجود دارد، تأکید کرد که ترجیح می‌دهد سنگربان ۲۴ ساله‌اش در اولدترافورد بماند اما ممکن است مجبور شود که به انتقال او رضایت دهد.

فن‌خال درباره دخه‌آ که ۱۸ ماه تا پایان قراردادش با منچستریونایتد باقی مانده و هنوز خبری از تمدید قرارداد او نیست، گفت: فکر می‌کنم که موضوع تمدید قرارداد، موضوعی بین خود بازیکن و هیئت مدیره باشگاه است. در دنیای فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، هرچند ما خواهان ماندن دخه‌آ در تیم هستیم.

وی که ماه گذشته ویکتور والدس، سنگربان پیشین بارسلونا را با جمع شاگردان خود اضافه کرد، از بابت در اختیار داشتن جانشینی قابل اعتماد برای دخه‌آ آسوده خاطر است. روز گذشته اما یک دروازه‌بان ۲۰ ساله‌ لیبیایی به نام صدیق الفیتوری هم به جمع شاگردان فن‌خال اضافه شد. او از تیم نیمه حرفه‌ای سالفورد سیتی (از لیگ‌های محلی شمال انگلیس) به شیاطین سرخ پیوست.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ با اشاره به این خرید، اعتراف کرد که تیمش برای خرید بازیکنی دیگر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برنامه دیگری ندارد.

او ادامه داد: هر روز چیزهایی درباره اینکه نسبت به جذب بازیکنی جدید علاقه دارم می‌خواهم. من به هیچ بازیکنی جدیدی علاقه ندارم. من گفته‌ام که ما در حال فروش بازیکنان و آزاد گذاشتن آنها برای رفتن از تیم هستیم اما شما هرگز به من اعتماد نمی‌کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.