کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید با بیان اینکه نسبت به کسب شناخت بیشتر از لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا تمایل دارد، بر شایعه پیوستن خود به یکی از باشگاه‌های فوتبال در آمریکا دامن زد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایکر کاسیاس می‌گوید که دوست دارد شناخت بیشتری از لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) پیدا کند اما فعلاً تصمیمی برای بازی در این لیگ ندارد و از وضعیتش در رئال مادرید راضی است.

ایکر کاسیاس در خصوص آینده‌ دوران بازیگری خود اظهار داشت: دوست دارم بدانم که MLS چگونه لیگی است و اینکه چگونه این لیگ از یک پدیده نوظهور به یک واقعیت تبدیل شده است. باید ببینیم چه می‌شود. با این حال این چیزی نیست که من تمام وقت به آن فکر کنم. من به زمان حال فکر می‌کنم، چیزی که برایم بیشترین اهمیت را دارد.

کاپیتان رئال مادرید در خصوص وضعیت فعلی خود در این تیم گفت: من با رئال مادرید قرارداد دارم. قطعاً در این سه ماه آینده قرار نیست جایی بروم اما برای آینده باید دید که چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. می‌دانم که فنا‌ناپذیر نیستم و بدنم بی‌عیب و نقص نیست. باید واقع‌بین بود و درک کرد که هیچ یک از ما تا اَبد دوام نمی‌آوریم. من از وضعیت خود در رئال مادرید راضی‌ام. در آینده اما نمی‌دانم چه چیزی در انتظارم است.

کاسیاس درباره محرومیت دو جلسه‌ای کریستانو رونالدو که او را از حضور در بازی کهکشانی‌‌ها برابر رئال سوسیه‌داد و سویا محروم می‌کند، عنوان کرد: اتفاقی است که رخ داده است. کریستیانو رونالدو دو جلسه محروم خواهد بود. او از بابت کاری که انجام داده ابراز پشیمانی کرده است اما از حالا تمرکز خود را روی بازی بعدی‌اش قرار داده است. 

کاپیتان تیم ملی اسپانیا افزود: رونالدو بودن کار آسانی نیست. اینکه همیشه در کانون توجه باشی و شش دوربین روی تو زوم باشند و تمام حرکاتت را رصد کنند، خیلی دشوار است. اینها روی یک بازیکن فشار می‌‌‌‌آورد. رونالدو تا اَبد زیر نظر همه خواهد بود اما او از حمایت کامل تیم و من برخوردار است. آدم‌های با خرد بابت اشتباهات‌شان عذرخواهی می‌کنند و کریس نیز همین کار را انجام داده است و از حمایت کامل من برخوردار است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.