نشریه بیلد آلمان ادعا کرده است که باواریایی‌ها تمایلی به جذب هافبک هجومی آلمانی تیم فوتبال بورسیا دورتموند ندارد و دلایل آن را هم ذکر کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه بیلد، بایرن مونیخ از تلاش برای جذب مارکو رویس از بورسیا دورتموند انصراف داده است. این نشریه برای انصراف باواریایی‌ها از تلاش برای خرید هافبک آلمانی زردپوشان وستفالن دلایل متعددی ذکر کرده اما مهمترین آنها را ترافیک در خط حمله بایرن مونیخ دانسته است، جایی که بازیکنانی مانند روبرت لواندوفسکی، آرین روبن، ماریو گوتسه، فرانک ریبری و توماس مولر حضور دارند و تمام این بازیکنان، مهره‌هایی هستند که پتانسیل حضور در ترکیب اصلی تیم را دارند.

ورود رویس به بایرن مونیخ اداره مهره‌های هجومی را برای پپ گواردیولا سخت‌تر خواهد کرد و این همان چیزی است که بیلد مدعی شده سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها می‌خواهد از آن اجتناب کند.

دلیل دیگری که برای امتناع باواریایی‌ها از جذب رویس ذکر شده است، تمایل این باشگاه برای برقراری صلح در روابط خود با دورتموندی‌هاست، چرا که پس از انتقال بازیکنانی مانند گوتسه و لواندوفسکی از ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به آلیانتس آره‌نا، روابط میان دو باشگاه تیره و تار شده و رئیس دورتموندی‌ها در چند مورد بایرن مونیخ را به تلاش برای تضعیف رقبای اصلی‌اش متهم کرده است.

از مصدومیت اخیر رویس که باعث ایجاد اُفتی نسبی در عملکرد وی در فصل جاری شده است نیز به عنوان دلیلی دیگری که بایرن مونیخ قید خرید او را زده، یاد شده است.

رویس دو سال پیش پیشنهادی از سوی بایرن مونیخ دریافت کرد اما بازی در دورتموند را ترجیح داد، چرا که می‌دانست در این تیم فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی پیدا خواهد کرد. گفته می‌شود رویس که غرامت فسخ قراردادش ۲۵ میلیون یوروست، مشتری پروپا قرص دیگری مانند رئال مادرید هم دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.