کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: مهدی مهدوی کیا فرد خوش اخلاق و محبوبی در جمع تمام فوتبال دوستان کشور است و با اعتمادی که ایجاد می‌کند، یقین دارم در آینده شاهد رشد فوتبال پایه و همچنین مطرح شدن فوتبال ملی در سطوح ملی و جهانی خواهیم بود.
به گزارش ایسنا، مهرزاد حمیدی در گردهمایی معاونان تربیت بدنی و سلامت استان‌های کشور ضمن خیر مقدم به مهدوی کیا و علی دوستی مهر در زمینه تشکیل تیم فوتبال پایه افزود: مهدی مهدوی کیا از افراد خوشنام، باسابقه، با اخلاق و با افتخار در عرصه ورزش ملی، بین‌المللی و ورزش حرفه‌ای است. اگر بخواهیم ورزش را به ورزش تعلیم و تربیت، همگانی، قهرمانی و در قله آن ورزش حرفه‌ای تقسیم کنیم، باید بگویم که تنها کسی که تمام این مراحل را به خوبی طی کرده است، مهدی مهدوی کیا است.

وی اظهار کرد: در دهه ۷۰ که در مسابقه‌های المپیاد‌های ورزش دانش‌آموزی در رامسر حضور داشتم، واقعا دیدم که وی در آن زمان در حوزه آموزش و پرورش و بویژه ورزش قهرمانی و همگانی و بویژه حرفه‌ای چقدر به سختی تلاش می‌کرد تا بتواند خود را به عنوان یک ورزشکار خوب مطرح کند و حاصل تمام این تلاش‌ها و زحمات، چیزی است که الان ما شاهد حضور مهدی مهدوی‌کیا به عنوان بازیکن ملی فوتبال کشورمان هستیم. قطعا اگر بخواهیم در ورزش قهرمانی و حرفه‌ای عملکرد موفقی داشته باشیم، این موفقیت را باید در ابتدا از ورزش دانش‌آموزی شروع کنیم که امروز دوستی مهر و مهدوی‌کیا گام‌های موثری را در این زمینه برداشته‌اند.

حمیدی تصریح کرد: طی صحبتی که با مهدی مهدوی کیا در رابطه با شکل‌گیری فوتبال پایه داشتیم، وی به دنبال آن است که این تیم از مناطق محروم کشور شناسایی و غربالگری شود و سپس استعدادهای خوب را بتوانیم به این تیم تزریق کنیم.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش در این راستا او را تنها نخواهد گذاشت و هر گونه حمایت لازم را از وی به عمل خواهد آورد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با مهدوی کیا و جاذبه زیادی که اسم وی در بین تمام ورزش‌دوستان بویژه فوتبال دارد یقین دارم با مسیری که او انتخاب کرده، ما در آینده شاهد رشد فوتبال در سطوح بین‌المللی خواهیم بود. من این قول را می‌دهم ساختار آموزش و پرورش در این کار بنیادی که مهدوی‌کیا آغاز کرده است هر گونه امکاناتی که لازم داشته باشد را در اختیار او قرار دهد تا وی در این مسیر موفق شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: بحث المپیادهای درون مدارس با این قوت شروع شده که بتواند تمام استعدادهایی که درون روستاهای دور افتاده وجود دارد را شناسایی کند تا ما از طریق این استعدادها بتوانیم تحول بزرگی را در ورزش کشور ایجاد کنیم. بدون شک ما مهدوی‌کیا را در این جریان ملی تنها نخواهیم گذاشت و با میثاقی که با وی در این نشست خواهیم بست، تلاش خواهیم کرد تا وی را در این حرکت ملی یاری دهیم تا بتوانیم حداقل در آینده، فوتبال کشورمان را از منجلابی که در آن افتاده نجات دهیم و به سمت رشد هدایت کنیم.

در پایان این مراسم از طرف وزیر آموزش و پرورش به مهدی مهدوی کیا لوح یادبود اهدا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.