سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از صعود شاگردانش به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، انگیزه، سرسختی و درایت آنها را به عنوان دلایل موفقیت‌ معرفی کرد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو پس از پیروزی یک بر صفر تیمش در خانه میلان و کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، شهامت، فداکاری و سرسختی مردانش را دلیل موفقیت آنها برای راهیابی به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها دانست.

پیولی که تیمش از دقیقه ۴۵ با یک یار کمتر به بازی ادامه داد و با این وجود موفق به شکست میزبان خود شد، گفت: یک بار دیگر بازیکنان من عملکرد عالی را به نمایش گذاشتند. آنها شهامت و از خودگذشتگی نشان دادند و برای تصاحب تک‌تک توپ‌ها جنگیدند. می‌خواستیم هجومی بازی کنیم و به نتایج اخیرمان ثبات بدهیم.

سرمربی لاتزیو که مردانش شنبه شب نیز در خانه موفق شده بودند میلان را در هفته بیستم سری A با نتیجه ۳ بر یک شکست دهند، افزود: درک خوبی از بازی داشتیم و زمانی که ۱۰ نفره شدیم، کار سخت‌تر شد اما این دقیقاً همان شرایطی است که تیم تمایل دارد با تمام وجودش کار کند. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم. به آنها گفته بودم که حتی با یک بازیکن کمتر، می‌توانیم در حمله و در دفاع نگرش قبلی را داشته باشیم. بازیکنان من نشان دادند که به اندازه کافی سرسختی، انگیزه و درایت دارند.

پیولی عنوان کرد: همه بازیکنان ما به خاطر فصل خوبی که داشته‌ایم شایسته تحسین هستند و من همیشه باور داشتم که می‌توانیم نتایج مثبتی کسب کنیم. باشگاه هم همیشه از من حمایت کافی انجام داده است. تیم ما آماده کار است و فکر می‌کنم که ما توانسته‌ایم برخی ایده‌های تاکتیکی متفاوت را به شیوه بازی‌مان تزریق کنیم. اینکه اکنون از وضعیت‌مان راضی باشیم کاملاً درست است چرا که در نیمه نهایی کوپا ایتالیا هستیم و در رده چهارم جدول سری A. با این حال هنوز فکر می‌کنم تا زمانی که به هدف‌‌مان نرسیده‌ایم نباید پای خود را از روی گاز برداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.