کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: کادرفنی و بازیکنان دیگر به اتفاقات دیدار نیمه‌تمام با منصوری فکر نمی‌کنند، باشگاه پیگیر مسائل است.
محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به حاشیه‌های هفته گذشته دیدار تیمش با منصوری و نیمه‌تمام ماندن این مسابقه اظهار داشت: نه کادرفنی و نه بازیکنان هیچ کدام دیگر به مسائل آن بازی فکر نمی‌کنیم. باشگاه اعتراض‌مان را دنبال می‌کند.

وی تاکید کرد: اتفاقا با اینکه طبق قانون،‌ کمیته مسابقات باید در مورد دیدارهای نیمه‌تمام اظهار نظر کند و قانون هم می‌گوید که بازی باید سه بر صفر به ضرر تیمی شود که ترک زمین کرده، اما ما روز گذشته که با کمیته فوتسال صحبت کردیم، از آنها خواستیم با توجه به شرایط بازی و اتفاقاتی که رخ داد و منجر به کناره‌گیری ما از ادامه مسابقه شد،‌ بازی به کمیته انضباطی ارجاع شود.

این مربی خاطرنشان کرد:‌ لیگ ایران در شرایط مساوی برگزار نمی‌شود. کاش اینطور نبود. کاش همه چیز طبق عدالت صورت می‌گرفت. البته من نمی‌خواهم با توجه به بازی بعدی‌مان، به گذشته برگردم چون اکنون فقط فکر بازی بعدی هستیم. میثاق تیم خوبی است که مربیان خوبی دارد. هاشم‌زاده هم مدیرفنی آنهاست. میثاق تیم باشخصیتی است. شاید وضعیت جدول باعث شود آنها بی‌انگیزه شوند اما مطمئن هستم که کار آسانی نداریم. ما در دور رفت هم با آنها مساوی کردیم. حالا باید ببریم که به جمع بالانشینان بازگردیم تا پیش از دیدار رودررو با تاسیسات، اندوخته خود را به حد کافی رسانده باشیم.

وی همچنین در مورد حاشیه‌هایی که در مورد رقابت‌های لیگ برتر شنیده می‌شود، گفت: من فکر می‌کنم حتی اگر چیزی هم هست نباید به آن دامن بزنیم. چون هر چه به آن بها بدهیم،‌ بُلد خواهد شد. خوب است که مسئولان امر به آن ورود کنند و موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.