هافبک ملی‌پوش یوونتوس معتقد است هم‌تیمی فرانسوی‌اش هرگز به اولدترافورد باز نخواهد گشت.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، پُل پوگبا که ۲ سال و نیم پیش از تیم فوتبال منچستریونایتد به یوونتوس پیوست در این تیم پیشرفت قابل‌توجهی داشته و حالا مورد توجه تیم‌های سطح بالایی همچون چلسی، منچسترسیتی، رئال مادرید و حتی تیم پیشین خود یعنی شیاطین سرخ قرار دارد. گفته می‌شود لوئیز فن‌خال علاقه زیادی به این هافبک ۲۱ ساله دارد برای همین سران منچستریونایتد به دنبال باگرداندن این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون پوند هستند.

آندره‌آ پیرلو با انتقاد از منچستریونایتدی‌ها که به هافبک فرانسوی خود اعتقاد نداشته‌اند، گفت: به چه دلایلی آنها به پوگبا فرصت خودنمایی ندادند؟ موافقت با جدایی او اشتباهی است که حالا شیاطین سرخ باید با آن بسوزند و بسازند. فکر نمی‌کنم پوگبا بخواهد بار دیگر به منچستریونایتد باز گردد. وقتی برای اولین بار پل با ما در یوونتوس به تمرین مشغول شد می‌دانستیم که او حرف‌هایی برای گفتن  خواهد داشت. حالا پس از گذشت تنها ۲ سال پوگبا تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان شده است.

وی افزود: پوگبا گزینه‌های پیش‌روی خود را دارد و خود او هم  از این موضوع آگاهی دارد. بازیکنی در سطح پل که تا این حد نظرها را به خود جلب کرده است، آسان نیست ولی خود او هم می‌داند که در یوونتوسی عضویت دارد که همین حالا هم یکی از بهترین باشگاه‌های اروپاست.

هافبک تیم ملی ایتالیا در پایان خاطرنشان کرد: با پوگبا صحبت کردم و به او گفتم که اگر به همین رویه کاری‌ات ادامه بدهی و تصمیمات درستی بگیری محدودیتی برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر وجود ندارد.

هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در منچستریونایتد عضویت داشت اما در این مدت تنها ۳ بازی برای این تیم انجام داد، چون سرالکس فرگوسن به او اعتقادی نداشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.