سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان گفت: ای کاش طبق همان برنامه قبلی لیگ برگزار می‌شد اما می‌گویند تصمیم بر این است که در ادامه لیگ فاصله بین بازی‌ها بیشتر شود.
بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد شرایط تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان برای بازی روز پنجشنبه با پیکان در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم بد نیست و طبق برنامه جدید باید روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف پیکان برویم.

وی ادامه داد: ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که هفته آینده به میدان برویم و حتی قرار بود امروز در دیداری دوستانه به مصاف استقلال صنعتی برویم که این بازی نیز لغو شد.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ مسجدسلیمان تصریح کرد: ای کاش طبق همان برنامه قبلی لیگ برگزار می‌شد اما می‌گویند تصمیم بر این است که در ادامه لیگ فاصله بین بازی‌ها بیشتر شود. واقعیت این است که هر چهار پنج روز بازی کردن مشکلات خاص خودش را دارد و باید در این مورد تصمیم‌گیری شود.

مکوندی درباره اینکه آیا نفت‌ مسجدسلیمان می‌تواند در نیم‌فصل دوم از قعر جدول رده‌بندی لیگ جدا شود، گفت: ما دو بازی پیاپی خانگی داریم که باید از این بازی‌ها امتیاز کامل را بگیریم. کارمان در ادامه لیگ دشوار است اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا از رده پانزدهم جدول لیگ برتر بالاتر بیاییم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.