مربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: در واقع من خود را سپر بلا کردم، آبرویم را در سال اول مربیگری به خطر انداختم. حالا هم کار را ادامه می‌دهم فقط به خاطر رفاقت.
جواد اصغری‌‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد استعفای اخیرش از مربیگری تیم فوتسال دبیری اظهار داشت:‌ بعد از سه باخت، خیلی از وضعیت ناراحت شدم و پس از دیدار با پایاسازه بود که از شدت ناراحتی، به آقای دبیری گفتم با این شرایطی که هست و همه چیز را می‌بینم اما نمی‌توانم کاری انجام دهم، استعفا می‌دهم. یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که همه آنها را می‌بینم.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش از «اتفاقات در حال رخ دادن» چیست، خاطرنشان کرد: زمانی که مسئولیت تیم را به عهده من گذاشتند،‌ فقط به خاطر رفاقت با خانواده دبیری این کار را قبول کردم. حالا هم هر اتفاقی که رخ می‌دهد فقط به خاطر این است که قهرمان آسیا نشدیم و آنجا نتیجه نگرفتیم. در ادامه در لیگ هم شروع خوبی نداشتیم، وحید قاسمی و بهروز جعفری در نیم فصل اول از جمع ما جدا شدند، مصدومیت وحید شفیعی را هم داشتیم. همچنین دوگانگی‌ای که در تیم ایجاد شده بود و آغاز آن از همان جام باشگاه‌ها بود. همه اینها را دیدم، در مورد آنها صحبت کردیم اما حل نشدند. بعد که سه هفته متوالی باختیم، ترجیح دادم بیش از این باشگاه دبیری ضرر نکند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتسال در توضیح بیشتر این اتفاقات تصریح کرد: نمی‌خواهم گناه کسی را بشویم و از کسی نام ببرم، اما دوگانگی در تیم وجود دارد و همه نفرات ما، از همه توان‌شان در بازی‌ها استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل نمی‌خواهم سرمایه باشگاه دبیری در فوتسالی که هیچ بازگشت سرمایه‌ای هم ندارد، به این شکل هدر برود، با این وجود در جلسه‌ای که روز گذشته با هم داشتیم، آنها دوباره تاکید کردند که خیلی محکم به کارم ادامه دهم و با توجه به اینکه در کار فنی تنها هستم، فرزین دبیری بیشتر در تمرینات و در حین بازی کمکم کند. من فقط به خاطر خانواده دبیری به این کار ادامه می‌دهم، چون این تیم، تیم من نیست، من نه در یارگیری ابتدای فصل نقش داشتم و نه از ابتدای فصل این تیم را تمرین دادم، یک تیم را به من دادند و گفتند با همین‌ها کار کن. ضمن اینکه جام آسیایی را هم از دست داده بودیم.

وی ادامه داد: درواقع من خود را سپر بلا کردم، آبروی خود را در سال اول مربیگری به خطر انداختم. حالا هم کار را ادامه می‌دهم فقط به خاطر رفاقت. هر جا هم احساس کنم نمی‌توانم، کار را تحویل خواهم داد درست مثل همین چند روز پیش که استعفا کردم.

اصغری‌مقدم در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی را کنار خواهد گذاشت، گفت: کسی را کنار نمی‌گذاریم. البته این هم اشتباه من بود که می‌توانستیم در نیم فصل یکی - دو نفر را کنار بگذاریم ولی به خاطر شرایط اخلاقی این کار را نکردم. شاید از همانجا ضرر کردیم. من اصلا نمی‌گویم چند نفر هستند که از آنها ناراحتم، بلکه تاکید می‌کنم برخی انگار می‌خواهند مدارا کنند که لیگ تمام شود. درست است که ما نتایج خوبی نگرفته‌ایم و شانس قهرمانی نداریم اما این هم درست نیست که مدارا کنیم. باید برای هر بازی تلاش کرد تا حداقل از آبروی باشگاه و مربی‌ای که برای تیم زحمت کشیده،‌ دفاع شود، اما برخی این را درک نکرده‌اند و خیلی برد و باخت تیم برای‌شان مهم نیست.

سرمربی تیم فوتسال دبیری در مورد اینکه آیا در فصل آینده هم مربی - بازیکن تیم خواهد بود یا نه،‌ یادآور شد: فعلا که تا پایان لیگ به همین شکل ادامه می‌دهم. اتفاقا در مورد فصل بعد هم صحبت‌هایی با من شده است و پیشنهادی مطرح شده، اگر قرار باشد به این شکل کار کنیم باید نفراتی اضافه و کم شوند تا اتفاقاتی که امسال رخ داد را دیگر شاهد نباشیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.