کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

اسطوره فوتبال فرانسه رسما خداحافظی از دنیای فوتبال را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، دیوید ترزگه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و مدعی شد که به باشگاه سابقش، یوونتوس ملحق خواهد شد. بازیکن سابق یوونتوس و تیم ملی فوتبال فرانسه تأیید کرد که پس از ۲۰ سال از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است.

گزارش‌های اول هفته در آرژانتین حاکی از این بود که ترزگه از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است و این بازیکن ۳۷ ساله این موضوع را تأیید کرد.

ترزگه در سال ۲۰۱۴ در تیم پیون سیتی سوپرلیگ هند بازی کرد و در ۹ مسابقه تنها دو گل به ثمر رساند تا تیمش از میان هشت تیم در رده ششم قرار بگیرد اما وی فاش کرد که قبل از رفتن به هند در حال بررسی بازنشستگی‌اش بوده است.

وی اظهار داشت: قبل از اینکه برای بازی به هند بروم، در نظر داشتم که خداحافظی کنم.

ترزگه در طول دوران حرفه‌ای‌اش در هشت تیم به میدان رفته اما شهرتش را به خاطر ۱۱ فصل حضور در یوونتوس کسب کرده که توانسته در ۲۴۵ بازی در لیگ به میدان برود و ۱۳۸ گل در این تیم به ثمر رسانده است.

وی که به همراه فرانسه در جام‌جهانی و مسابقات قهرمانی اروپا به قهرمانی رسیده است، قصد دارد اکنون که کفش‌هایش را آویخته، به تورین برگردد. وی گفت: در نظر دارم برای شناساندن یوونتوس به دنیا در این باشگاه مشغول شوم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.