رسانه‌های ایتالیایی از سرمربی پیشین تیم فوتبال زنیت روسیه به عنوان جانشین احتمالی فیلیپو اینزاگی در میلان نام برده‌اند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال شکست ۳ بر یک میلان در خانه لاتزیو و بحرانی‌تر شدن وضعیت این تیم، بر شدت شایعاتی که از قریب الوقوع بودن اخراج فیلیپو اینزاگی از سمت سرمربیگری تیم فوتبال اینتر وجود دارد افزوده شده که جدیدترین آنها حکایت از آن دارد که مهاجم پیشین روسونری جای خود را به لوچانو اسپالتی، سرمربی پیشین تیم‌های رم و زنیت سنت پترزبورگ روسیه خواهد داد.

گروهی از رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که در صورت شکست مجدد میلان برابر لاتزیو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا در روز سه‌شنبه، اینزاگی اخراج خواهد شد، چرا که کاسه صبر مدیران باشگاه پس از قبول سه شکست و یک تساوی در چهار بازی اخیر تیم‌شان در سری A لبریز شده است.

میلان پیش از این هم به جذب اسپالتی تمایل نشان داده بود اما در آن زمان که روسونری قصد داشت این مربی ایتالیایی را به خدمت بگیرد، او با زنیت روسیه قرارداد داشت.

از دیگر گزینه‌هایی که میلانی‌ها ممکن است برای جانشینی اینزاگی در نظر بگیرند، دستیار خود او مائورو تاسوتی است که استخدامش هزینه کمتری هم در بر خواهد داشت. او پس از سال‌ها کسب تجربه در کنار مربیانی مانند کارلو آنچلوتی، ماسیمیلیانو آلگری و کلارنس سیدورف اکنون آماده است که شانس خود برای ایفای نقش به عنوان شخص اول کادر فنی یک تیم امتحان کند.

آریگو ساچی هم یکی دیگر از گزینه‌‌ها بوده است که البته او اعتراف کرده، علاقه‌ای به بازگشت به دنیای پراسترس مربیگری ندارد و فعالیت به عنوان کارشناس را ترجیح می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.