سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای ما دو بازی را در فاصله ۴ روز در یک هفته در نظر گرفته‌اند در حالی که تیم‌های دیگر چنین شرایطی ندارند و این موضوع عادلانه نیست.
صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌ریزی لیگ که طبق اعلام سازمان لیگ برتر تغییر کرده است اظهارداشت: من امروز متوجه شدم که برنامه کمی تغییر کرده و البته پس از دیدن برنامه بازی‌ها واقعا تعجب کردم.

وی افزود: من و باشگاه پیکان به برنامه‌‌ریزی جدید سازمان لیگ اعتراض داریم چون این موضوع ظلم واقعی در حق تیم ما است. آقایان گفتند لیگ ۵۰ روز تعطیل باشد که همه پذیرفتند و روی همین مسئله برنامه ریختند. ما با اعلام برنامه جدید هم ضرر فنی کردیم و هم ضرر مالی. تا به حال چند بار بلیت‌های بازی‌هایمان عوض شده و تیم ما هم شامل ۳۰ الی ۴۰ نفر است. یک نفر و دو نفر نیستیم که بلیت‌ها را تغییر دهیم. همین پنجشنبه برای سفر به مسجدسلیمان دچار مشکل هستیم و سرپرست تیم ما بارها برای تعویض بلیت‌ها اقدام کرده است. 

مرفاوی در ادامه گفت‌وگو با فارس تاکید کرد: کجای دنیا سراغ دارید در حالی که یک هفته از لیگ تمام نشده برای یک تیم بازی هفته آینده‌اش را هم در نظر بگیرد. به طور مثال ما در هفته بیستم و در تاریخ ۱۹ بهمن باید با استقلال بازی کنیم و درست چند روز بعد در تاریخ ۲۳ بهمن باید بازی هفته بعدمان را انجام بدهیم. جالب اینجا است یک فاصله‌ای از تاریخ نوزدهم تا ۲۴ در نظر گرفته شده و برای تیم های دیگر بازی نگذاشته‌اند اما پیکان باید بازی کند.

مرفاوی تاکید کرد: این ظلم واقعی به تیم من است. من نمی‌دانم سازمان لیگ چه چیزی را در نظر گرفته که این برنامه‌ریزی را کرده اما به ما چه ربطی دارد که نفت باید در آسیا حضور داشته باشد و چرا ما باید تاوانش را بدهیم. آیا چون پیکان اعتراض نمی‌کند و همیشه سرش پایین است باید در حق ما اچحاف شود؟ آیا دیواری کوتاه‌تر از تیم من پیدا نکرده‌اند که برای ما در یک هفته دو بازی گذاشته‌اند. اگر قرار باشد این گونه برنامه‌ریزی کنیم و به تیم‌ها فشار بیاوریم می‌شود یک ماهه لیگ را تمام کرد. من سرمربی پیکان هستم و باید تیم‌های هم‌رده خود را ببینم. من که نمی‌توانم خودم را با تراکتورسازی و نفت تهران قیاس کنم و طبق برنامه‌ریزی آنها تیمم را به میدان ببرم.

وی تصریح کرد: از نظر من و باشگاه پیکان برگزاری دو بازی در فاصله ۴ روز آن هم در یک هفته از مسابقات قابل قبول نیست و به این موضوع اعتراض داریم. من از آقای تاج می‌خواهم به این مسئله ورود کند و از او می‌خواهم عادلانه برنامه بچیند. قرار است فردا هم کتبا اعتراض خود را به سازمان لیگ ارسال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.