کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن خطاکار تیم ملی فوتبال عراق منکر دوپینگ‌اش به هنگام حضور در تمی تراکتورسازی تبریز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که مقامات مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای.اف.سی) هم اکنون به دقت درحال بررسی اعتراض کشورمان بابت دوپینگ عبدلزهرا، هافبک ۲۷ ساله تیم عراق است و این موضوع حتی کار را برگزاری جلسه سوم کشانده است اما خود بازیکن عضو تیم الشورطه آن را منکر شده و بی‌ و پایه اساس می‌داند.

وی در گفت‌وگویی با یک سایت عرب زبان عنوان کرد: این خبر صحت ندارد. این فقط حرکتی از طرف ایرانی‌‌هاست که سرپوشی بر باخت‌شان بگذارند. محرومیت و جریمه علیه من صادر نخواهد شد. چون در کل دوران ورزشی‌ام مرتکب اشتباهی نشدم.

عبدلزهرا ادامه داد: باید اضافه کرد الشورطه نام مرا در فهرست بازیکنانش برای مسابقات جام ملت‌ها فرستاد. پس هیچ حرف و سخنی در این زمینه به کنفدراسیون آسیا وجود نداشته است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )