کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

جلسه‌ی کمیته انضباطی کنفدرسیون فوتبال آسیا برای بررسی شکایت ایران از عراق آغاز شده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از استرالیا؛ جلسه کمیته انضباطی AFC که به درخواست مسوولان فدراسیون فوتبال ایران و در موضوع پرونده دوپینگی بودن "علا عبدالزهرا" قرار بود صبح روز یک‌شنبه به وقت استرالیا آغاز شود با تاخیر چند ساعته آغاز شده است.

دلیل تاخیر در برگزاری این جلسه درخواست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران برای حضور در این جلسه بوده است که بر این اساس با موافقت AFC این جلسه با تاخیر چند ساعته و از ساعت ۱۴ به وقت استرالیا (۷ صبح به وقت ایران) در برگزار شده است.

نمایندگان ایران و فدراسیون فوتبال عراق در این جلسه حضور دارند و قرار است درباره شکایت ایران علیه فدراسیون فوتبال عراق و موضوع دوپینگی بودن علا عبدالزهرا بازیکن ملی پوش این کشور که در بازی برابر تیم ملی ایران به میدان رفته، بحث و تصمیم گیری شود.

هم‌چنین تیم ملی فوتبال ایران نیز وارد سیدنی شده است و در هتل مستقر شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.