سرمربی ایتالیایی رئال مادرید اعلام کرد فکر می‌کند ستاره پرتغالی تیمش تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، کارلو آنچلوتی پیش از دیدار امشب تیمش مقابل کوردوبا در رقابت‌های لالیگا در خصوص بازیکن نوجوان تازه وارد و نروژی تیمش اظهار داشت: بازی کردن برای اودگارد در تیم اصلی در حال حاضر سخت است. او توانایی رقابت با این بازیکنان را دارد. اودگارد بسیار جوان است و مطمئنیم که به بازیکن مهمی برای مادرید تبدیل خواهد شد اما این کار در سن ۱۶ سالگی سخت است اگر به آینده نگاه کنیم، فکر می‌کنم او بازیکن مادرید شود.

وی ادامه داد: امشب بهترین تیممان را به میدان می‌فرستیم و نیازی به تغییر در ترکیب بازیکنان نداریم. شرایط تیم در حال حاضر خوب است، فقط ایسکو را در اختیار نداریم زیرا در بازی مقابل ختافه دچار کشیدگی عضله شد. په‌په هم در ترکیب قرار ندارد.

سرمربی رئال مادرید در خصوص ایارامندی خاطرنشان کرد: چیز جدیدی وجود ندارد. او بازیکن مادرید است. درست است که زیاد بازی نکرده اما این باعث نمی‌شود که اعتمادمان را به او از دست بدهیم. در حال حاضر به خروج ایارا فکر نمی‌کنیم. او بازیکن مهمی است. برای داشتن تیمی با انگیزه به بازیکنانی نیاز داریم که هرچند زیاد بازی نکنند اما حرفه‌ای و آماده بازی هستند. ایارا یکی از آن بازیکنان است.

وی اضافه کرد: اگر اینگونه به قضیه اعتماد به بازیکنان نگاه کنید که با توجه به دقایق استفاده از بازیکنان در زمین به آنها اعتماد دارم، پس در هر بازی به ۱۱ بازیکن اعتماد دارم و آنها را به میدان می‌فرستم و به بقیه اعتمادی ندارم. این شیوه مدیریت یک تیم فوتبال نیست. اعتمادم به ایارامندی بسیار زیاد است و اگر به او نیاز داشته باشم، در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

آنچلوتی گفت: من فکر نمی‌کنم موضوع تمدید قرارداد راموس بر روی عملکرد وی تأثیر گذاشته باشد. او همیشه انگیزه دارد. او هر روز اهمیت بیشتری برای تیم دارد. من فکر نمی‌کنم راموس نگران این مسئله باشد. همه به خوبی می‌دانند که سرخیو راموس بدون جانشین است. تمدید قرارداد او به عهده من نیست. نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم. راموس در همین تیم می‌ماند و من فکر می‌کنم، تصمیمش را گرفته است. بازیکنانی هستند که پیراهنی را می‌پوشند و در ادامه دوران فوتبالشان آن را از تن بیرون نمی‌آورند. به راحتی می‌توانم همین را در باره کاسیاس، کریستیانو یا راموس بگویم.

وی افزود: رونالدو همیشه در اوج قرار دارد. هیچ افتی را در رونالدو ندیدم. درست است که او در دو مسابقه گل نزده است اما شرایط بدنی و روحی‌اش همیشه در بهترین حالت است. ما در این هفته سخت تلاش کردیم و کمی عجیب است که در تمام هفته تمرین کنیم. تقریبا فراموش کرده بودم که هر هفته فقط یک بازی داشته باشیم. فرصت یک هفته‌ای به ما بیشتر امکان ضربه زدن به حریف را می‌دهد.

کارلو آنچلوتی تأکید کرد: هفته گذشته گفتم مودریچ یک ماه دیگر برمی‌گردد و حالا می‌گویم سه هفته دیگر. او ۱۵ روز دیگر آماده تمرین است. امیدواریم که با شروع لیگ قهرمانان اروپا او دوباره بتواند بازی کند. کوردوبا تیمی است که در حال حاضر بیشتر به بازی‌اش اعتماد دارد. آنها مربیانشان را عوض کرده‌اند و در مسیر خوبی قرار گرفته‌اند. کوردوبا در یک دیدار خارج از خانه بیلبائو را شکست داد. بازی سخت و پیچیده‌ای مقابل آنها خواهیم داشت. باید در بهترین شرایطمان باشیم.

وی گفت: خیلی خوب با متدهای مورینیو آشنایی ندارم. او به همان شیوه‌ای که من کار می‌کنم، کار می‌کند. زیاد با توپ کار می‌کنیم. وقتی به اینجا آمدم، حرف بدی درباره او نشنیدم. نمی‌دانم وقتی او اینجا بود، چه اتفاقی برای بازیکنان افتاد. وقتی من رسیدم یک دوره جدید شروع شد و دوره قبل به فراموشی سپرده شد.

آنچلوتی اظهار داشت: من فکر می‌کنم رونالدو تا ۴۰ سالگی بازی کند. سخت است که بگوییم بازیکنی با شرایط روحی و روانی او چه زمانی بازنشسته می‌شود. رونالدو با خودش برای پیشرفت و افزایش انگیزه‌اش رقابت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.