کروش می گوید اگر حرف بزند او را از فوتبال محروم می کنند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی تیم ملی ایران پس از حذف از جام ملت های آسیا در کنفرانس خبری اش گفت:«من حرفی ندارم و صحبتی نمی کنم.اگر حرفی بزنم شغلم را از دست می دهم.من به اخراج پولادی اعتراض دارم اما اگر حرف بزنم ۳۳ سال مربیگری‌ام تمام می‌شود و این منصفانه نیست.»

کروش این را گفت و ادامه داد:«دروازه بان عراق پولادی را هل داد اما کسی که از زمین اخراج شد پولادی بود.با این حال به عراقی ها تبریک می گویم و به تیم خودم هم آفرین.»

خبرنگاری از او درباره ضربات پنالتی سوال کرد که کروش گفت:«من نمی توانم احساسم را بگویم.فقط تبریک می گویم به عراقی ها و هواداران ایران که مستحق بهتر از این ها بودند.برای عراق آرزوی بهترین ها را دارم و سرحد احترام را برای تمام بازیکنان ایرانی قائلم.»

او یک خواهش از رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد و می گوید:«من احترام زیادی برای همه قائل هستم.اما از رئیس ای اف سی تقاضا دارم این موارد را بررسی کند. شما اهالی رسانه هم بررسی کنید. اگر من بگویم مرا محروم می‌کنند. من هنوز یک پرونده باز با ویلیامز دارم که به او توهین کردم و اگر بخواهم حرفی بزنم من را محروم خواهند کرد.»

کروش در پاسخ به این سوال که با توجه به شکست تلخ ایران و قضاوت بد داور نظر شما درباره آینده چیست، گفت:« مطمئنا بدون حال، در فوتبال آینده‌ای نیست و وقتی نمی‌توان در حال کاری انجام داد برای آینده هم نمی‌شود کاری کرد.در جام جهانی و در بازی با آرژانتین به خاطر قضاوت بد نتوانستیم صعود کنیم.من نمی دانم چرا امروز این داور را برای بازی ما انتخاب کردند.چرا کسی که یک پرونده باز دارد باید بازی ما را سوت بزند؟من تشکر می کنم از بازیکنانم که به خاطرروحیه جنگجویانه شان تا ابد در قلب من هستند.»

آیا کروش در ایران می ماند؟خودش می گوید:«نمی دانم،بعضی وقت‌ها در فوتبال به این نکته می‌رسید که آیا منطقی است اصلا شغلت را ادامه دهی؟»

کروش که نمی توانست عصبانیت اش از دست داور را پنهان کند دوباره گفت:«خسته نمی‌شوم از اینکه تکرار کنم چرا ویلیامز برای این بازی به عنوان داور انتخاب شد. جلوی کمیته انضباطی ای اف سی زانو می‌زنم و می‌پرسم که این چه انتخابی بود؟ آیا ویلیامز می‌تواند امشب راحت بخوابد؟ اگر زانو بزنم، این سوال را خواهم پرسید. با این اتفاقات عراق صعود کرد و ما به خانه برمی‌گردیم.»

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران گفت:« به تک تک بازیکنانم به خاطر بازی خوب تبریک می‌گویم و آنها را تحسین می‌کنم و عذر می‌خواهم که نمی توانم برخی مطالب را بگویم.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.