سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی عملکرد بهتر تیمش در وقت‌های اضافی بازی برابر ازبکستان را دلیل پیروزی مردانش و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا دانست.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولی اشتیلیکه پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش در وقت‌های اضافه بازی با ازبکستان در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی که حکم صعود این تیم را به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صادر کرد، گفت: ما در ۱۲۰ دقیقه بازی شاهد فازهای مختلفی بودیم. هدف اصلی ما حفظ ذهنیت و تمرکزی بود که در بازی قبلی‌مان برابر استرالیا داشتیم اما در نیمه اول دیدیم زمانی که ازبکستان فشار فراوانی به ما آورد، تیم از برخی مشکلات روانی در رنج است. می‌دانستیم هر تیمی که ببازد باید سوار هواپیما شود و به خانه برگردد. فکر می‌کنم که استرس همین طرز تفکر به ما در نیمه اول بازی فشار زیادی آورد.

سرمربی آلمانی تیم ملی کره جنوبی ادامه داد: در نیمه دوم ما با آرامش خاطر بیشتری بازی کردیم و برعکس نیمه اول مرتکب خطاهای غیرضروری نشدیم، زمانی که حتی ۵ پاس سالم هم نمی‌توانستیم به هم بدهیم. در وقت‌های اضافه دیگر تنها یک تیم در زمین بازی می‌کرد و با ارائه نمایشی قوی در ۳۰ دقیقه وقت‌های اضافی در نهایت پیروزی به تیمی که حقش بود، رسید.

اشتیلیکه تصریح کرد: ازبکستان بازی خوبی انجام داد به خصوص در دفاع. در ۹۰ دقیقه اول هر ۲ تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما دلیل اینکه می‌گویم پیروزی حق ما بود این است که کارمان در وقت‌های اضافه بهتر بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.