سرمربی ۴۸ ساله عراق پس از برتری مقابل فلسطین مدعی شد اگر این تیم موفق به شکست ایران شود، فینالیست جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، راضی شنیشل در پی برتری ۲ بر صفر شاگردانش برابر فلسطین در دور آخر از مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا و صعود به عنوان تیم دوم گروه D با حضور در کنفرانس خبری گفت: امیدوارم سناریوی سال ۲۰۰۷ بار دیگر برای عراق اتفاق بیفتد. اگر در دور بعد مقابل ایران نتیجه مثبتی بگیریم و راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم اطمینان دارم که عراق را در فینال این رقابت‌ها خواهید دید.

وی به دشواری رقابت در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و افزود: تاریخچه بزرگی از رقابت بین دو تیم وجود دارد و ایران هم تیم قدرتمندی است. به عنوان یک بازیکن بارها مقابل ایران بازی کرده‌ام. بدون شک بازی دشواری در انتظار ماست. مطمئنم که جمعه بازی خوبی را از ایران و عراق شاهد خواهیم بود.

سرمربی عراق تصریح کرد: از همین حالا هر روز روی زدن ضربات پنالتی تمرین خواهیم کرد. امروز یونس محمود را برای زدن پنالتی احتمالی انتخاب کرده بودم، چون او نیاز به زدن تعداد گل‌های بیشتری برای کسب عنوان آقای گلی رقابت‌ها دارد ولی با توجه به بازی‌های مهم پیش‌رو انتخاب بازیکن مناسب برای زدن ضربه پنالتی تصمیم خیلی مهمی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.