مهاجم تراکتورسازی با ابراز خرسندی از حضورش در این تیم گفت، فکرش را نمی‌کرد به این سرعت در این تیم جا بیفتد؛ چرا که عده‌ای پیش از حضورش در این تیم، او را از ترافیک خط حمله شاگردان خطیبی می‌ترساندند.
مهرداد بایرامی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اردویی که تیمش در امارات برگزار کرده بود، گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم به اهداف آقای خطیبی رسیدیم. تمرین‌های پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و فکر می‌کنم آن قدر آماده باشیم که لیگ را بسیار پرقدرت ادامه دهیم.

او درباره شرایط خودش افزود: در حال حاضر شرایط خوبی دارم و فکر نمی‌کردم به این سرعت در ترکیب تیمم جا بیفتم. سایر بازیکنان تیم خیلی در این راه به من کمک کردند و خوشحالم که در دو بازی که برای تراکتورسازی کردم یک گل هم به ثمر رساندم. من با اهداف بزرگی به تراکتورسازی آمدم و می‌خواهم به اهداف بزرگی که برای خودم ترسیم کرده‌ام برسم.

مهاجم تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که جو این تیم چقدر با جوی که در گسترش فولاد حاکم بود، متفاوت بود، عنوان کرد: جو متفاوتی در تراکتورسازی نسبت به گسترش فولاد وجود دارد. طبیعی است که تیم‌های بزرگ جوی متفاوت و مختص خودشان را داشته باشند. این تیم‌ها جایگاه مردمی خاص خودشان را دارند و خود به خود توقع‌ها نسبت به بازیکنان در این تیم‌ها بالاتر است. در حال حاضر تراکتورسازی در بالای جدول قرار دارد و به شخصه انگیزه‌ام در این تیم بیشتر از گسترش فولاد است و از حضور در این تیم خوشحالم.

وی در ادامه با تمجید از رسول خطیبی اضافه کرد: ورود من به فوتبال با هدایت آقای خطیبی بود و از این بابت از او متشکرم. خطیبی ۴ سال سرمربی من بود و در پیشرفت فوتبال بسیار به من کمک کرده است. او خودش مهاجم بزرگی بوده و امیدوارم بتوانم زحماتی که برای من کشیده را جبران کنم.

بایرامی در پاسخ به این سوال که آیا ترافیک موجود در خط حمله تراکتورسازی می‌تواند برایش مشکل‌ساز شود، توضیح داد: من به هیچ وجه نگران وجود رقبای قوی و قدرتمند در تراکتورسازی نبوده و نیستم. البته عده‌ای پیش از حضورم در این تیم من را از این جهت ترساندند اما از وضعیتم در تراکتورسازی راضی هستم و این نکته را هم در نظر بگیرید که ما رقابت‌های آسیایی را هم پیش رو داریم که می‌تواند باعث شود در موارد فنی آرایش تیمی متفاوت باشد.

مهاجم تراکتورسازی در پایان با ابراز امیدواری از دعوت به تیم ملی در اردوهای بعد از جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم می‌شد که چند بازیکن از تراکتورسازی در تیم ملی باشند؛ چرا که ما قهرمان نیم فصل شده بودیم اما با این وجود همه بازیکنان تراکتورسازی از جمله خودم خیلی باانگیزه کار می‌کنیم و امیدواریم که در اردوی بعد از جام ملت‌ها در این تیم حاضر باشیم و البته برای تیم ملی کشورم در رقابت‌های جام ملت‌ها آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.