ستاره بایرن می‌گوید که او و هم تیمی هایش در بهترین دوران خود به سر می‌برند. او تاکید کرد که اصلا قصد جدایی از بایرن را ندارد.
به گزارش ایسنا، توماس مولر از بازیکنانی است که هر تیم سرشناسی در اروپا دوست دارد تا او را جذب کند. این بازیکن جوان در بایرن مونیخ شرایط بسیار خوبی دارد و یکی از مهره های اساسی تیم گواردیولا است. منچستر یونایتد با هدایت لوئیس فان خال دوست دارد این ستاره آلمانی را جذب کند اما او تاکید کرد که می‌خواهد در بایرن مونیخ باقی بماند و این تیم را ترک نخواهد کرد.

او گفت: اصلا قصد جدایی از بایرن مونیخ را ندارم. من از حضور در بایرن بسیار خوشحال هستم. در این تیم شرایط بسیار خوبی دارم و دلیلی ندارد تا به تیم دیگری بروم. من تا سال ۲۰۱۹ با بایرن مونیخ قرارداد دارم و بسیار خوشحالم که در این تیم با بازیکنان بزرگی همبازی هستم.

او با حالت شوخی گفت: درست است که بازیکن ایده‌الی برای بایرن نیستم اما از حضور در این تیم لذت می‌برم. بعد از ۵ روز دیگر دوباره به شرایط بازی می رسم و آماده می شوم تا بهترین بازیها را برای بایرن به نمایش گذارم. گواردیولا مربی است که می‌داند چگونه وارد سر یک بازیکن شود و او را از لحاظ انگیزشی تجریه کند.

این بازیکن جوان در پایان سخنان خود گفت: پیروزی در بازی‌های تمرین بایرن مونیخ بسیار سخت‌تر از پیروزی برابر یک تیم در رقابت های بوندسلیگا است. این نشان می دهد که تیم ما تا چه اندازه خوب است. همه بازیکنان بایرن آماده هستند. می‌خواهیم در نیمه فصل دوم بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاریم و ثابت کنیم که شایسته کسب عنوان قهرمانی هستیم. اردوی خوبی در دوحه داشتیم و توانستیم آنچه را که می خواهیم به دست آوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.