بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند گفت: اردوی بسیار خوبی در کرواسی داشتیم و در آنجا دو بازی بسیار خوب را مقابل کرواسی پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه توانستیم پیروز میدان باشیم.
مهدی جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به اردوی تیم ملی فوتسال ایران در کرواسی، اظهار کرد: در این اردو به اهداف مورد نظر خود رسیدیم و بازیکنان با روحیه بالا به تمرین پرداختند. اردوی بسیار خوبی در کرواسی داشتیم و در آنجا دو بازی بسیار خوب را مقابل کرواسی پشت سر گذاشتیم که خوشبختانه توانستی پیروز میدان باشیم.

وی با اشاره به این که برگزاری اردو های مستمر می‌تواند به تیم ملی فوتسال کمک شایانی کند، اضافه کرد: کرواسی تیم بسیار خوب و سر سختی بود. آنها جنگنده بازی می‌کردند اما خوشبختانه توانستیم کرواسی را شکست دهیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت تیم باشگاهی خود گیتی پسند گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازی سختی را برابر تیم فوتسال البرز خواهیم داشت، زیرا این تیم بسیار سر سخت است و برای‌مان بسیار قابل احترام است.

جاوید خاطرنشان‌کرد: در بازی گذشته مقابل شهرداری ساوه بسیار بد بازی کردیم و این تیم را دست‌کم گرفتیم که نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. امیدوارم بتوانیم در آینده قهرمان لیگ برتر فوتسال شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.