سرپرست استقلال در واکنش به اظهارات رحمتی علیه خودش تنها به گفتن کلمه آفرین کفایت کرد.
میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اظهارات مهدی رحمتی که در یکی از جراید صحبت‌هایی را علیه وی کرده بود، گفت: تنها به گفتن این جمله بسنده می کنم که آفرین آقای رحمتی.

او درباره وضعیت تیمش در اردوی کیش گفت: اردوی بسیار خوبی را در این جزیره پشت سر گذاشتیم و امروز (سه شنبه) با مس کرمان دیداری تدارکاتی خواهیم داشت. به امید خدا چهارشنبه هم ریکاوری می‌کنیم و پنجشنبه راهی اهواز می‌شویم تا روز جمعه برابر صنعت نفت به میدان برویم.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره بازی تیمش برابر نساجی در قائمشهر بیان کرد: این بازی و اردو در قائمشهر هنوز قطعی نشده و چیزی از سوی باشگاه استقلال در این باره به من ابلاغ نشده است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره عملکرد تیم ملی برابر بحرین اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از تیم ملی برابر بحرین شاهد بودیم و با این توانایی که از تیم ملی دیدیم، باید به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنیم. با این تیم و این پتانسیل من فکر می‌کنم باید به فینال راه پیدا کنیم.

ماجدی درباره ارزیابی‌اش از قطر و امارات عنوان کرد: با توجه به نمایش قطر برابر امارات خیلی بعید است که آنها برای ما مشکل‌ساز شوند. با این‌حال امارات تیم بسیار خوبی بود و با برنامه کار کرد. آنها می‌توانند برای تیم ما مشکل ساز شوند.

سرپرست استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی جام ملت‌ها می‌داند، گفت: من فکر می‌کنم ایران به همراه ژاپن و استرالیا مدعی اصلی قهرمانی هستند. با این‌حال تیم کره با توجه به یک بازی‌ای که از آنها دید، خیلی قدرتمند و مدعی نبود. البته شاید آنها در بازی‌های بعدی عملکردشان متفاوت شود اما در این تک بازی من آنها را مثل همیشه ندیدم.

به گزارش ایسنا، مهدی رحمتی در صحبت‌هایی که با یکی از نشریات ورزشی داشته است صحبت‌هایی علیه سرپرست استقلال داشته و اتهاماتی را متوجه او کرده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )