سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران شرایط هتل تیم ملی در اردوی عمان را نامناسب قلمداد کرد.
حسین اخوت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران در کشور عمان گفت: در این اردو تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و از لحاظ تمرینی و ایاب ذهاب میزبانی بسیار خوبی را از عمانی‌ها دیدیم. هتلی که برای استقرار تیم ملی در نظر گرفتند شرایط خوبی نداشت.

وی افزود: امکانات هتل چندان خوب نبود اما بنا به دلایلی مثل نزدیکی به محل تمرین مکان استقرار را تغییر ندادیم. در کل میزبانی عمانی‌ها از لحاظ سخت افزار تمرین و ایاب و ذهاب تیم بسیار خوب بود.

سرپرست تیم ملی امید در رابطه با زمان اردوی ترکیه خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی امید روز ۲۴ دی به هتل می‌آیند و در روز ۲۵ دی به ترکیه سفر می‌کنیم در این اردو بازی‌های دوستانه خوبی تدارک دیده شده و این سفر می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

اخوت در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیم ملی امید به کویت سفر کند، اظهار داشت: دعوتنامه‌ای برای تیم امید ارسال شده و اگر کادرفنی و مسئولان تیم با این مسئله موافقت کنند این اردو انجام می شود. برای انجام یک بازی دوستانه با کویت این دعوت انجام شده است. به هرحال هرچقدر بازی‌های دوستانه ما بیشتر باشد این مسئله می‌تواند به ما در رسیدن به آمادگی بیشتر کمک کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )